Ik sta al jaren bekend als SEO specialist maar mijn echte passie ligt stiekem bij gedragspsychologie en neuromarketing en dan met name toegepast op het internet. Dit om de effectiviteit van je website aanzienlijk te verhogen (conversie optimalisatie). Ik noem dit vak ‘WebPyschologie‘.
In dit artikel
Inhoudsopgave
[[showindex]]
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Naast de IMU is hij eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Traffic Leaders en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller en ook zijn tweede boek 'De Online Marketing Tornado' (met Martijn van Tongeren) ging in 2 weken tijd 15.000 keer over de toonbank.
Myra
op 23 Apr 2015Tonny Loorbach
op 23 Apr 2015Tessa
op 23 Apr 2015Tonny Loorbach
op 23 Apr 2015