Zit er een koopknop in je hersenen? (neuromarketing)
arrow_drop_up arrow_drop_down
2 april 2014 

Zit er een koopknop in je brein?

De “koopknop” in de hersenen van je (toekomstige) klanten is een populaire term uit de neuromarketing wereld welke je de laatste tijd steeds vaker voorbij hoort komen. Maar bestaat er zoiets als een koopknop en zo ja, waar zit die koopknop dan precies in je hersenen? Kun je zomaar op een knop drukken bij je klanten om ze te laten kopen? In deze video leg ik je uit hoe zo’n koopknop werkt:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Henk

Door

Henk

op 29 September 2014

Hele goeie content, wist niet dat het zo psychologisch was.

Chiel

Door

Chiel

op 9 August 2018

Welke boeken raad jij aan om te lezen om mij te verdiepen in neuromarketing in combinatie met het internet?

Reactie plaatsen