Het Sociale & Het Automatische Brein... (neuromarketing)
21 januari 2013 

Het Sociale en Het Automatische Brein...

Bij deze het derde deel van de neuromarketing lezing. In navolging op de vorige delen over het willoze, het emotionele en het sociale brein ga ik in deze video verder in op het sociale brein en vertel ook iets over ons automatische brein. Ik laat je de impact van social proof en sociale autoriteit zien en geef je een inkijkje in hoe ons brein vaak geautomatiseerd werkt wanneer we een beslissing nemen of een mening vormen. Je ziet hoe we eigenlijk makkelijk te manipuleren zijn door verkopers…

Over de schrijver
Tonny Loorbach is de oprichter en eigenaar van de IMU en enkele andere software- en online marketing bedrijven. Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij in 2018 een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Ingrid

Door

Ingrid

op 21 January 2013

Leuke video's Tonny! Dat "opschepverhaal" herken ik wel: ik kom ook uit Groningen:-)

Sigrid

Door

Sigrid

op 21 January 2013

Zo wat kreeg ik een zin in koffie opeens zeg!

Reactie plaatsen