arrow_drop_up arrow_drop_down
21 januari 2013 

Het Sociale en Het Automatische Brein...

Bij deze het derde deel van de neuromarketing lezing. In navolging op de vorige delen over het willoze, het emotionele en het sociale brein ga ik in deze video verder in op het sociale brein en vertel ook iets over ons automatische brein. Ik laat je de impact van social proof en sociale autoriteit zien en geef je een inkijkje in hoe ons brein vaak geautomatiseerd werkt wanneer we een beslissing nemen of een mening vormen. Je ziet hoe we eigenlijk makkelijk te manipuleren zijn door verkopers…

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Ingrid

Door

Ingrid

op 21 January 2013

Leuke video's Tonny! Dat "opschepverhaal" herken ik wel: ik kom ook uit Groningen:-)

Sigrid

Door

Sigrid

op 21 January 2013

Zo wat kreeg ik een zin in koffie opeens zeg!

Reactie plaatsen