Het Content Kanon (Kennisbank)
10 augustus 2014 
in SEO

Het Content Kanon (Kennisbank)

Vandaag een bijzondere video van de dag, ik geef je namelijk een “sneak peek” in mijn gloednieuwe internet marketing cursus die ik enkele dagen geleden uitgebracht heb. In deze video laat ik je een bijzondere SEO Techniek zien waar je (als je het goed doet) Google mee kunt domineren op duizenden zoekwoorden. Ik heb deze techniek (het Content Kanon) ontwikkelt in 2010 en sindsdien zijn de resultaten verbluffend:

Tip: Bekijk ook de Google Featured Snippets die je dankzij de kennisbank kunt scoren.

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Gokhan Gunduz
Stefan

Door

Stefan

op 11 August 2014

Duidelijke uitleg

Elian van Nunen

Door

Elian van Nunen

op 12 August 2014

Is er een minimaal aantal artikelen, en zo ja hoeveel dan, nodig om het als kennisbank te etaleren op je website?

Nicky

Door

Nicky

op 6 September 2014

Gaaf idee! Dit is precies wat ik in mijn hoofd had toen ik vorige maand met mijn website begon. Mijn doel is een soort 'bibliotheek' maken over alle manieren waarop je gratis publiciteit kunt krijgen. Zowel via papieren media, als online. Ik richt me nu vooral op mijn blog, maar ik ben er inmiddels achter dat ik er dan jaren over doe om een fatsoenlijke bibliotheek samen te stellen. Vooral omdat ik hoge eisen stel aan de kwaliteit van mijn blogartikelen. Ik probeer boeiende, grappige en interessante blogartikelen te schrijven die inhaken op de actualiteit en dat kost veel tijd. Ik ga hier direct mee aan de slag. Zeker nu ik van jou hoor dat je hiermee je zoekresultaten in Google kunt verbeteren. Geweldig. Heel veel dank.

Gevelrenovatie Rotterdam
Jose Leeuwis-Ossewaarde
Tessa

Door

Tessa

op 17 March 2015

Interessant en duidelijk!

Tim

Door

Tim

op 13 April 2015

Duidelijk en zeker leerzaam.

Chiria

Door

Chiria

op 29 March 2018

Jullie website is nu mijn go-to pagina geworden voor informatie over online marketing. Thanks voor deze waardevolle kennis!

Reactie plaatsen