arrow_drop_up arrow_drop_down
2 april 2014 

Zit er een koopknop in je brein?

De "koopknop" in de hersenen van je (toekomstige) klanten is een populaire term uit de neuromarketing wereld welke je de laatste tijd steeds vaker voorbij hoort komen. Maar bestaat er zoiets als een koopknop en zo ja, waar zit die koopknop dan precies in je hersenen? Kun je zomaar op een knop drukken bij je klanten om ze te laten kopen? In deze video leg ik je uit hoe zo'n koopknop werkt:
Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Naast de IMU is hij eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Traffic Leaders en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller en ook zijn tweede boek 'De Online Marketing Tornado' (met Martijn van Tongeren) ging in 2 weken tijd 15.000 keer over de toonbank.
Henk
Door

Henk

op 29 September 2014

Hele goeie content, wist niet dat het zo psychologisch was.

Chiel
Door

Chiel

op 9 August 2018

Welke boeken raad jij aan om te lezen om mij te verdiepen in neuromarketing in combinatie met het internet?

Reactie plaatsen