arrow_drop_up arrow_drop_down
10 augustus 2014 

Emotie versus Ratio in een salespage

Emotie en rationaliteit zijn twee factoren die een beslissende rol hebben wanneer een bezoeker op je website over gaat tot bijv. aankoop of opt-in. Wanneer je een effectieve salespage wilt schrijven dan is het raadzaam om te gaan kijken naar een combinatie van deze twee. In deze video vertel ik je hoe verschillende onderzoeken hebben laten zien hoe het menselijk brein werkt en hoe je daar op kunt inspelen met je marketing teksten.

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Rowdy Groothedde

Door

Rowdy Groothedde

op 21 August 2014

Mooi om te zien hoe je zelf de bezoeker kunt beïnvloeden om zo een verkoop te realiseren

Henk

Door

Henk

op 26 September 2014

Zoals altijd weer top content, bedankt Tonny!

Reactie plaatsen