Winsttaal versus Verliestaal
Wanneer je meer conversie wil behalen op het internet kan het goed werken om je taal (manier van spreken tot je lezer) te gaan herschrijven. Mensen hebben van nature een aangeboren verliesaversie en dat betekent dat we vaak meer angst hebben om iets te verliezen dan dat we de ambitie hebben om iets te winnen…
In deze video leg ik je uit waarom je in je teksten gebruik zou moeten maken van ‘verliestaal' in plaats van ‘winsttaal':
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Naast de IMU is hij eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Traffic Leaders en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller en ook zijn tweede boek 'De Online Marketing Tornado' (met Martijn van Tongeren) ging in 2 weken tijd 15.000 keer over de toonbank.
James
op 17 August 2014Cv storing Den Haag
op 24 September 2014jack
op 26 September 2014Jerome Knoot
op 10 December 2014Maud Ebbekink
op 26 May 2015