Meer verkopen via je webshop? (praktische tips)
19 maart 2014 

Meer verkopen via je webshop?

Meer verkopen maken met je webshop willen we natuurlijk allemaal en dat kun je doen door enerzijds meer bezoekers naar je webshop te halen en anderzijds door een hogere conversie (verkooppercentage) te behalen. In deze video geef ik je enkele praktische tips qua conversieverhoging die je direct kunt toepassen om meer verkopen te maken met je webshop. Ik heb het dan over het elimineren van een van de belangrijkste conversiekillers in webshops:

Praktische tip voor meer verkopen met je webshop:

De impact van je omgeving op je gedrag:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is de oprichter en eigenaar van de IMU en enkele andere software- en online marketing bedrijven. Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij in 2018 een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.

Door

Mike

op 21 March 2014

Interessante materie en weer een leuke video Tonny. Mijn website is nog in opbouw en ben nog wat aan het finetunen om de conversie zo optimaal mogelijk te maken wat wel belangrijk is als de bezoekers nog niet binnen stromen. Ik heb dan wel geen webshop, en heb zeker al nagedacht over conversieverhoging maar ga zeker eens bekijken waar nog verbetering zit voor mijn website met deze tips in acht genomen. Ga zo door!

Door

stefan

op 21 March 2014

Zeer zeker interessant

Door

Webspons

op 4 April 2014

Ik heb net een webshop online gezet, maar het loopt nog voor geen meter! Ik kan deze info dus goed gebruiken. Afgezien van een beetje geduld is kennis ook zeer welkom :-)

Door

Mark Kooijman

op 17 May 2015

Interessante video van Tonny. Ben nog druk bezig met webdesign en ben nog aan het finetunen voor meer conversie Ik heb dan meerdere wel geen webshop, en heb al nagedacht over conversieverhoging maar ga nog verbetering aanbrengen met een aantal seo tips van Tonny. http://lokaalvindbaar.nl

Door

Dealstunter

op 3 June 2015

Interessant filmpje. Ben begonnen met de sociaal media knop te verwijderen bij elk product. Moet nu nog eens brainstormen hoe ik goed en duidelijk kan aangeven wat een "Beste Koop" product is.

Door

Peter Nieling

op 10 June 2015

Nooit gedacht aan keuzestress. Ik moet inderdaad maar eens een aantal opties gaan weghalen zodat de focus gericht is op de koop/bestel knop. Bedankt! Goede tip.

Door

overstaploket

op 2 November 2016

Belangrijk bij conversie is vooral een logische website. Logica in bestelproces, geen overvolle pagina's met verschillende functionaliteiten etc.

Door

Christa

op 1 April 2019

Bedankt Tonny, ik zal de product differentiatie eens aanpassen op mijn website. Goed inzicht.

Reactie plaatsen