Rich Markup van Google... Wat? Hoe? en Waarom?
21 maart 2014 
in SEO

Rich Markup van Google... Wat? Hoe? en Waarom?

De “Rich Markup” van Google is op dit moment iets waar je waarschijnlijk nog niet veel over hebt gehoord maar wat de komende jaren wel steeds belangrijker zal worden als het gaat om zoekmachine optimalisatie (SEO). De Rich Markup zal een essentieel onderdeel van je SEO strategie gaan worden wanneer je mee wilt in de “semantische zoekmachine” van Google welke met Google Hummingbird zijn intrede heeft gedaan. In deze video leg ik uit hoe het werkt:

De “Rich Markup” van Google, hoe werkt dat?

Meer weten over de Rich Markup?

Mijn collega Tim Wouters schreef kortgeleden een prachtig stuk over de toekomst van Google, Deep learning en de Rich Markup. Daarin vind je ook meer praktische uitleg over deze techniek.

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Rebekka Deforce

Door

Rebekka Deforce

op 21 March 2014

Leuke uitleg en interessant. Graag volgende keer ook een technische diepteanalyse ;)

Tonny Loorbach

Door

Tonny Loorbach

op 21 March 2014

Die hadden we al hier staan: http://internetmarketinguniversiteit.nl/zoekmachine-optimalisatie/toekomst-online-zoeken-vinden-en-gevonden-worden/ ;)

Elisabeth Hijweegen

Door

Elisabeth Hijweegen

op 21 March 2014

Super interessant, dank je voor je duidelijke uitleg. Alleen de vertaalslag naar de praktijk blijft een struikelblok. Ga nu de schema creator bekijken.

Mark Kooijman

Door

Mark Kooijman

op 22 March 2014

Hier kunt u testen of uw website all gebruik maakt van richsnippets‎ "Rich Markup" www.google.com/webmasters/tools/richsnippets‎... Met vriendelijke groet Mark Kooijman http://fashionkoopjes.nl/

Jarno van Driel

Door

Jarno van Driel

op 24 March 2014

Als je je als marketeer en/of als developer bezig houdt met Structured data of interesse in semantiek hebt, kan ik ook aanraden een te kijken op dé internationale Semantische SEO G+ community: Semantics Search Marketing (http://bit.ly/1cvWxBL). Deze community wordt geleid door Aaron Bradley, een internationaal erkende SEO en marketeer, die regelmatig als gastspreker optreedt op grote Amerikaanse SEO beurzen. Binnen deze community is zo'n beetje de hele internationale top uit de Semantische wereld is actief. Inclusief enkele leden van het schema.org team zelf.

Omar Saadi

Door

Omar Saadi

op 16 April 2014

Zeer interessant zeg! Werk aan de winkel merk ik!

Erik

Door

Erik

op 29 September 2014

Had er van gehoord, leuk trucje om toe te passen

Reactie plaatsen