Sneller een connectie met je doelgroep? (Marketing 3.0)
15 april 2014 

Sneller een connectie met je doelgroep? (Marketing 3.0)

Philip Kotler bracht onlangs zijn boek “Marketing 3.0” uit waarin hij uitlegde dat we een nieuwe fase in moeten met onze marketingstrategie. Marketing 1.0 draaide om het “product”, marketing 2.0 draaide om de “consument” en marketing 3.0 draait om “mensen”.

Het gaat tegenwoordig veel meer om het maken van een echte menselijke connectie tussen je business en je doelgroep in plaats van het statische “je aanbod afstemmen op de behoefte in de markt”. Dit klinkt misschien een beetje zweverig maar ook een goede website anno 2014 heeft een “ziel” nodig. In deze video leg ik uit hoe je dit kunt doen:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is de oprichter en eigenaar van de IMU en enkele andere software- en online marketing bedrijven. Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij in 2018 een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Wouters

Door

Wouters

op 17 April 2014

Goed verhaal Tonny. Zeker op de toekomst gericht wordt dit belangrijk.

Reactie plaatsen