Hoe het internet ons brein heeft veranderd...
25 januari 2013 

Hoe het internet ons brein heeft veranderd...

Het internet heeft ons mensen aangrijpend veranderd, niet alleen in onze tijdbesteding maar zelfs in de fysieke ontwikkeling van onze hersenen. Enerzijds is het schokkend om te constateren hoe we door het internet “geworden” zijn maar anderzijds biedt het ook kansen voor ondernemers en misschien nog wel belangrijker: inzage in je eigen zelfbeeld en persoonlijke ontwikkeling.

In deze video had ik het o.a. over:

  • Hoe het internet ons brein letterlijk heeft veranderd
  • De kansen die er in 2013 liggen voor de zelfstandig internetondernemer
  • Welke impact verschillende technologische ontwikkelingen op ons hebben gehad
  • De marketingfactor die in 2013 en de komende jaren echt de boventoon gaat voeren
  • De impact van Social Media op je ondernemingING en op jou als ondernemER
  • Waarom veel websites die prima in elkaar lijken te zitten toch hopeloos falen
  • Waarom veel internetondernemers met een goede boodschap toch geen gehoor vinden
  • Waarom grote bedrijven het op het internet afleggen tegen kleine zelfstandigen
  • Hoe het komt dat internet marketing voor velen nog altijd een ongrijpbaar medium is
  • Waarom je absoluut moet gaan “disconnecten”
  • Hoe wij ons op het internet gedroegen, momenteel gedragen en hoe snel dit verandert
  • Waarom de term “informatie tijdperk” je eigenlijk op het verkeerde been zet…
  • Welke factoren je als internetondernemer vandaag de dag rekening mee moet houden
  • Inzage in bezoekersgedrag op websites en webwinkels
  • De vergaande verschillen in het brein tussen het lezen van papier en een computer
  • Hoe we door alle moderne communicatiemiddelen slechter zijn gaan communiceren

Boekentip:

Wil je meer over dit onderwerp leren, bekijk het boek “Het Ondiepe” dan eens.

Over de schrijver
Tonny Loorbach is de oprichter en eigenaar van de IMU en enkele andere software- en online marketing bedrijven. Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij in 2018 een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Jenny

Door

Jenny

op 25 January 2013

Yay! Interessante materie, tof dat je het als webinar gaat doen!

idfirsy

Door

idfirsy

op 26 January 2013

Boeiend onderwerp Tonny. Dank je wel. Groet Jenny en Femmy iDfirst

Dominique

Door

Dominique

op 28 January 2013

Het was een interessant webinar, Tonny. De belangrijkste dingen die ik voor mezelf heb genoteerd, waren je tips over hoe je de aandacht van je bezoekers kan grijpen en vasthouden op het internet. En hoe je je kan onderscheiden op het internet tussen alle andere websites. Goeie tips die ik in de praktijk ga toepassen!

Reactie plaatsen