arrow_drop_up arrow_drop_down
27 mei 2014 

Spiegelneuronen: Wat er met jou gebeurt als ik iets doe...

Het gebruik maken van spiegelneuronen is zowel voor websites als voor webshops een perfecte techniek om meer emotie op te roepen bij je bezoekers. Jij hebt ook spiegelneuronen en ervaart deze bijvoorbeeld wanneer je een film kijkt of wanneer je iemand anders iets lekkers ziet eten. In deze video vertel ik je wat spiegelneuronen precies zijn en hoe je deze kunt toepassen op jouw website of webshop:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Rowdy Groothedde
Door

Rowdy Groothedde

op 3 June 2014

Hoi Tonny, Met mij gebeurt er altijd iets als jij wat doet. Je zet me namelijk aan het werk, haha! Succes.

Daniel
Door

Daniel

op 10 June 2014

Is het plaatsen van testimonials dan ook geen vorm van neuromarketing? Of moet het altijd video zijn. Wanneer je iemand zijn mening leest over een bepaald product kan je daar ook een gevoel bij krijgen. Al is dat bij tekst natuurlijk minder dan bij bewegende beelden.

Jos
Door

Jos

op 19 June 2014

Heb zelf bij het lezen van testimonials altijd de vraag of ze wel echt zijn. Denk dat het in dit geval video en goede foto's het belangrijkste zijn.

Reactie plaatsen