arrow_drop_up arrow_drop_down
22 januari 2013 

Het Irrationele Brein (Verliesaversie en Framing)

In dit laatste deel van de lezing over neuromarketing en salespsychologie ga ik in op het “irrationele brein”. Ik laat zien hoe we soms onlogische/irrationele keuzes maken maar zelf het idee hebben dan deze wel degelijk logisch zijn. Ook in deze video laat ik weer enkele onderzoeken/casestudies zien. Ik ga ook in op onze natuurlijke angst om te verliezen (verliesaversie) en het principe van “framing” wat veel wordt gebruikt…

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Remon
Door

Remon

op 22 January 2013

Ha Tonny, Leuke interessante video. En ik deel je mening over Apple volledig ;).

Anwar
Door

Anwar

op 24 January 2013

Voor zover ik op video's van Tonny uit 2011 kon zien is hij inmiddels aan de macbook pro gegaan ;) Wijsheid komt met de jaren...

Chalid
Door

Chalid

op 24 January 2013

Mooi artikel. Apple behoort tot de betere

Reactie plaatsen