Tonny Loorbach geïnterviewd door Winst.nl
arrow_drop_up arrow_drop_down
6 augustus 2013 

Interview met Tonny Loorbach

Kortgeleden werd ik door Paul van Aarle van Winst.nl gevraagd voor een interview. Winst.nl is van mijn collega en compagnon Eelco de Boer. Na zelf de nodige business interviews gedaan te hebben  als interviewer vond ik het super leuk om zelf eens als gast gevraagd te worden.

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
stefan

Door

stefan

op 6 August 2013

lange zit....maar een goed interview tonny! Je had het in jouw verhaal over neuromarketing dat dit eventueel jouw passie is/zou zijn heb je toevallig al het boek "Brainfluence" gelezen van roger dooley? succes! gr Stefan

Thomas Stelling

Door

Thomas Stelling

op 6 August 2013

Zeker een lange zit...maar is de moeite wel waard. Goed interview Tonny! Gr, Thomas

Claudia Bosscher
Alexander Vermeulen
Michael

Door

Michael

op 2 June 2014

Interessant en een leuk interview, top top Gr, Michael

Reactie plaatsen