arrow_drop_up arrow_drop_down
9 juli 2020 

Internationaal ondernemen met een virtueel team (Interview met Wilco de Kreij)

Ja, ja daar ben ik weer, de nieuwe podcast staat weer live! In dit Slippertje in de Ondernemen Op Slippers podcast spreek ik met een ondernemer die zich richt op de internationale markt, zijn naam is Wilco de Kreij. Als kleine jongen was hij een enorme fan van de film ‘The Matrix’, hierdoor begon hij met het verkopen van The Matrix zonnebrillen, wat een enorm succes was! Dit succes smaakte voor hem naar meer!

Hij heeft vervolgens een strategie ontwikkeld voor Google Adsense, en dit leverde hem op sommige dagen maar liefst 2000 dollar per dag op. Helaas voor Wilco, moest hij noodgedwongen iets anders gaan doen. Na een reis door Australië, kwam hij echter op het idee om een plugin te ontwikkelen, dit bleek achteraf een gouden beslissing geweest te zijn!

Verder vertelt Wilco in deze podcast over:

  • De wijze les van zijn opa die hem altijd is bijgebleven
  • hoe hij ondernemen combineerde met school/studie
  • of hij onderneemt voor zijn plezier of puur voor het geld
  • zijn reis door Australië en de ontwikkeling van zijn plugin
  • hoe hij nieuwe leads voor zijn software vindt
  • en de redenen waarom hij graag met een virtueel team werkt

Laten we snel gaan luisteren naar de verhalen van Wilco de Kreij, ik kan niet wachten, let’s go!

Over de schrijver
Mijn naam is Bas Urlings, ik sta ook wel bekend als de 'Ondernemer op Slippers'. Ik reisde met mijn gezin namelijk 2 jaar lang de wereld rond, bezocht meer dan 50 landen, terwijl mijn business op volle toeren doordraaide. Na onze terugkeer in Nederland ging mijn E-commerce bedrijf 20x over de kop en als slagroom op de taart won ik in 2018 de Crossborder Award voor het snelst groeiende internetbedrijf van Nederland!
kwaliteit
Reactie plaatsen