Winnen in Google 4.0!
Direct Toegang
X
Winnen in Google 4.0!
50% Complete
De meest complete SEO Gids online!

Page content

article content

Webinar: 4 Online Marketing 'Hacks'

In 2016 hebben wij - zoals menig ondernemer - honderden marketing acties gedaan. We bloggen, schrijven boeken, publiceren op social media, adverteren op Facebook, sturen nieuwsbrieven, beantwoorden e-mails, bellen met leads, organiseren seminars en webinars, werken met partners, lanceren nieuwe producten, doen aan upselling etc. etc.

Maar welke marketing acties maakten er nu écht het verschil?

Terugkijkend op 2016 zien wij enkele acties die bij ons (en bij onze klanten) verantwoordelijk waren voor het grootste gedeelte van de jaaromzet én de totale groei van de business. Deze 'Online Marketing Hacks' zijn niet te vergelijken met alles wat je in de dagelijkse sleur doet. Ze worden door vrijwel niemand toegepast maar kunnen je business verdubbelen...

LIVE Webinar op donderdag 12 januari!

Donderdag organiseren wij daarom vanaf 14:00 uur een gratis webinar waarin we deze inzichten zullen delen. Je ontdekt o.a.:

  • 9 magische woorden die ervoor zorgen dat je business door het plafond gaat
  • Google domineren op duizenden zoekwoorden zonder zelf een letter te schrijven?
  • 1 techniek om je likes, shares en comments op Facebook explosief te laten stijgen
  • Je maandomzet binnen 48 uur verdubbelen? Wij deden het 4x in 2016 op deze manier...
  • Stel ons al jouw 'burning questions' over online marketing en krijg direct antwoord!

Gratis aanmelden doe je hier >>>

Stel al je vragen hier!

Wij zullen het webinar beginnen met het delen van bovenstaande 'hacks'. Daarnaast is er de gelegenheid om al jouw 'brandende vragen' over online marketing aan ons te stellen. Je kunt je vragen nu alvast als reactie op dit blog plaatsen.

Comment Section

176 reacties op “Webinar: 4 Online Marketing 'Hacks'


Door Gustavo Woltmann op 10 januari 2017

Ziet er interessant uit, spijtig genoeg ben ik niet vrij. Komt er ook een film van de webinar?



Door Rosanne op 12 januari 2017

Zichtbaar



Door Anoniem op 12 januari 2017

zichtbaar


Door Lise op 12 januari 2017

My eyes see you


Door Jolanda op 12 januari 2017

hier?


Door RikH op 12 januari 2017

beetje hakkerig 🙂
maar kan ook aan mn aansluiting liggen


Door Ronald op 12 januari 2017

Hallo gaat goed hoor!



Door Moira Vosselman op 12 januari 2017

Luid, duidelijk & zichtbaar!


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Ja het werkt! Ik zie jullie en hoor jullie prima, webcam heeft soms wel wat moeite met scherpte..

Ojee.. krijg deze melding: Je plaatst te snel reacties. Rustig aan.



Door Cynthia op 12 januari 2017

Ik ben benieuwd!!! 🙂






Door Sacha op 12 januari 2017

Ja ik ben dr, moest even zoeken


Door René op 12 januari 2017

Ik vind die zogenaamde persoonlijke auto responderen eigenlijk knap irritant en ervaar ze (niet zelden) als spam. Ik sta daar vast niet alleen in. Hoe zien jullie dat?


Door Giel op 12 januari 2017

Hoe verstuur je die emails? Niet via mailchimp want dan val je door de mand dat hij niet persoonlijk is toch?


Door Filip op 12 januari 2017

Zou ik ook graag weten !



Door Marcel op 12 januari 2017

iemand tip hoe ik bewegend beeld krijg?


Door Vincent op 12 januari 2017

Wat voor een soort Google Mail inbox gebruiken jullie? Niet de standaard?


Door Arthur op 12 januari 2017

hebben jullie wat voorbeelden van de 9-word email?
ik kan me voorstellen dat je bepaalde dingen juist niet moet doen



Door Rosanne op 12 januari 2017

Ideeen voor een 9 word e-mail gerelateerd aan de huisdierenbranche?




Door Daphne op 12 januari 2017

Hoi. Vraag over hack 1. Hoe kom je aan de FB adressen/mailinglijst?


Door Viola op 12 januari 2017

Hoe kom je aan e-mail adressen van potentiële klanten? Of stuur je die naar oude klanten?


Door Erwin van Loon op 12 januari 2017

Hoe kan je die nine word mail het beste gebruiken voor een webshop?


Door Kevin op 12 januari 2017

Femke typte ook dat er 55 van de 1200 mensen waren uitgeschreven voor de mailinglijst na de 9-word email.
Dat is 3-4 ?? procent?
Is dat niet vrij veel?


Door Giel op 12 januari 2017

Zijn 9 word Facebook messages misschien nog beter?


Door Keiko op 12 januari 2017

Kun je een voorbeeld noemen voor de 9 word mail als je een fysiek product verkoopt?


Door Paul op 12 januari 2017

slim.... je reacties via je blog:)


Door Rene op 12 januari 2017

Wat houdt "open rate"in?


Door Ralph Groenink op 12 januari 2017

Percentage geopende e-mails (van het totaal)


Door Anoniem op 12 januari 2017

Dank je


Door sam op 12 januari 2017

Wil wel zo'n mail sturen naar koude contacten..
Maar hoe vind je deze mailadressen?


Door Karin op 12 januari 2017

Welk programma kun je het best gebruiken om een 9 word mail te versturen?


Door Jan op 12 januari 2017

Het is wel hakkerig de verbinding.


Door arjan op 12 januari 2017

en doooorrrrrrrr.....


Door Ronald Pronk op 12 januari 2017

In de nine word e-mail, als ik die bijvoorbeeld via campaignmonitor verstuur dan heb je altijd een uitschrijfmogelijkheid. Daar zie je dan direct aan dat het geen persoonlijke e-mail is, maar een bulk e-mail. Hebben jullie daar een oplossing voor?


Door Giel op 12 januari 2017

Waarschijnlijk toch één voor één in je email app?


Door Vincent op 12 januari 2017

Devalueer je veel van je producten niet enorm met dit soort acties?


Door Serge op 12 januari 2017

Worden je producten niet minder waard wanneer je elke keer korting geeft? 1500 naar 150 euro ?


Door Lies op 12 januari 2017

Hoi, hoelang ben je ongeveer bezig met het bouwen van die videoseries en hoe lang van tevoren maak je ze? Het is namelijk behoorlijk wat, lijkt me dat je daar toch weken mee bezig bent?


Door Kitty op 12 januari 2017

Hebben jullie ervaring met deze actie's binnen de makelaardij wereld?


Door Chantal op 12 januari 2017

Hoeveel mensen hebben jullie inmiddels ongeveer op de mailinglijst en welke tips heb je om je mailinglijst vanaf het begin af aan op te starten en te laten groeien?


Door Danny op 12 januari 2017

er worden wel heel veel personen getoond in jullie video, zijn die personen daarvan op de hoogte gesteld?
Ik ga dus never nooit niet iets met jullie doen vanwege dit.


Door Kirsten op 12 januari 2017

Waarom zou je als ondernemer niet genoemd willen worden? Hoe geheim ben je 🙂


Door arjan op 12 januari 2017

Hoeveel budget zetten jullie achter zo'n post. Normaliter ziet maar 2% je ongesponsorde post


Door erik op 12 januari 2017

Hee jongens

Interessant, maar komt er nog wat nieuws het komende uur? De tuinman en de breiclub zijn inmiddels bekend voor vaste volgers.


Door S. J. Haisma op 12 januari 2017

Mag je de icoontjes vrij gebruiken van FB


Door Giel op 12 januari 2017

Kun je direct op het plaatje clicks om te liken, of gewoon linksonder de post?


Door Anoniem op 12 januari 2017

pokemon....zucht en dan moet ik zaken met jullie doen? haha


Door Renate op 12 januari 2017

Luitjes, ik vind het reuze interessant maar het is wel heel langdradig. Dit had ook in een half uurtje gekund schat ik zo in. Iets strakker en minder gebabbel voelt zakelijker en effectiever. Toont ook respect voor de tijd van je klanten...



Door Nanda op 12 januari 2017

Toch weet ik nog niet hoe ik dit allemaal kan gebruiken in de bedrijfsuitjes branche?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Je kunt bijvoorbeeld vragen welke locaties je graag met je collega's / werknemers naar toe zou willen. Alleen punt 4 is misschien een uitdaging.


Door Giel op 12 januari 2017

haha, daar zijn de paar negatieve reacties...


Door Olaf op 12 januari 2017

Hallo, werkt de Facebook emoji's ook voor een restaurant op Facebook?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Welk gerecht heb jij trek in als je vrijdagavond klaar bent met werk?


Door Marko op 12 januari 2017

positieve kritiek


Door Guus op 12 januari 2017

Hack 3: Het gaat dus om zo laag drempelig mogelijke posts die niet per se een commercieel/bedrijfsspecifieke inhoud hoeven te hebben waardoor je de commitment met je online community verder uitbouwt?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

en je edgerank verbetert


Door Marko op 12 januari 2017

Bijv. een pizzeria die 4 verschillende pizza's post. Welke is je favoriet?


Door Giel op 12 januari 2017

Wat zijn de kenmerken van een wikipedia achtige structuur?


Door Henk op 12 januari 2017

Vergt het een bepaalde layout om op te vallen bij Google?


Door Henk op 12 januari 2017

Zijn het posts? Met als titel "Wat is ..."?


Door Karin op 12 januari 2017

kan een begrippenlijst ook de FAQ's zijn die gepubliceerd zijn?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Een FAQ is altijd handig om te hebben. Je bent namelijk gefocust op de long tail van Google. Dit zijn vragen die mensen vaak en letterlijk bij Google invullen en daarom is jou pagina erg geoptimaliseerd.


Door Camiel Coenen op 12 januari 2017

Helaas moet ik nu gaan. Erg bruikbare informatie, bedankt voor deze webinar!
Appreciate it!


Door Wim op 12 januari 2017

Hoe maak je in de fb challenge het plaatje en dat als je daarop klikt het dan met die emoji geregistreerd wordt.


Door Petronela op 12 januari 2017

Dankjewel voor de heldere uitleg
Ik ben nog opzoek naar tips voor Linkedin, ons bedrijf heeft alleen te maken met b2b en voornamelijk hoog opgeleiden nerds ;). Kunnen we hack 2 hiervoor gebruiken? Hoe toepasbaar is dit.


Door Marko op 12 januari 2017

Webinar's organiseren via gratis updates, of sponsored updates. De LinkedIn Sales Navigator is ook een prima tool om lead lijsten te creëren en contact te leggen.


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Even een basistip. Schrijf jouw pagina vanuit hun perspectief. Hoe worden zij geholpen, wat valt er voor hun te winnen, alle andere info is overbodig. Welke opleiding je hebt gedaan is vaak overbodig, testimonials zijn geweldig. Zorg ervoor dat ook dit platform gefocust is op leads naar jouw website, via bijvoorbeeld een landingspagina.


Door Erwin van Loon op 12 januari 2017

Hoe doe je een actie om meer bezoekers te krijgen als de winstmarge erg beperkt is op je producten


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Het is handig om altijd premium producten achter de hand te hebben met een hogere marge. Maar qua marketing verandert er niets. Wees niet bang om te investeren in bijvoorbeeld FB Ads. Als er € 10,- in gaat en € 15,- uit, dan kun je overwegen meer te focussen op marketing.


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Ik heb ingelogd met Facebook op imu community maar kan nergens bij en heb nergens rechten voor om te bekijken. Erg jammer.

Plus dat ik steeds foutmelding krijg als ik reactie hier probeer te plaatsen. Erg vervelend.


Door Stefania op 12 januari 2017

Hartstikke leuk! Vaak vind ik marketing mensen een beetje hard overkomen en dat heb ik bij jullie helemaal niet. Ook leuk om te horen van een marketing man dat hij moeite met commercie en kritiek heeft. Voel ik me weer wat meer op mijn gemak 🙂


Door Jossé op 12 januari 2017

is het wijs om in de tekst bij je product, in de technische woorden een link te maken naar het woord in je begrippenlijst. Of belemmerd dat juist de verkoop van het product.


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Het is belangrijk dat mensen toch wel weten wat ze kopen. Mochten ze met deze term al bekend zijn, dan zullen ze hier niet door afgeleid worden. Onderstreep je expertpositie.


Door Moira Vosselman op 12 januari 2017

Tonny, je zei tijdens de webinar dat elke keer dat je in een blogpost een woord gebruikt dat voorkomt in de begrippenlijst dat er een link naar het betreffende artikel wordt geplaatst. Kan dit automatisch? En hoe dan?


Door denny op 12 januari 2017

via interne automatische plugin 🙂 imu heeft een eigen interne plugin
maar iedereen kan interne plugin downloaden 🙂


Door Moira Vosselman op 12 januari 2017

Top, dankjewel Denny, ik ga op zoek!


Door Cynthia op 12 januari 2017

Als ik binnenkort The Huddle en/of Phoenix abo's neem, vervalt dit abonnement dan? Hoe werkt dat?


Door Lo(de-wijk) Snykers op 12 januari 2017

Dit Webinar Is Echt COOL ( Jullie zijn wel heel snel - snelle praters - met name Martijn - zeker als je probeert mee te schrijven ). Bedankt !


Door Arvid Kuipers op 12 januari 2017

JA! AANGEMELD BIJ DE CLUB!


Door Matthias Bruin op 12 januari 2017

Wat voor screenvideo software gebruiken jullie?


Door Marko op 12 januari 2017

GoToWebinar


Door Giel op 12 januari 2017

Ik ben een mailinglist aan het samen stellen door potentiele klanten te google-en (inclusief voornaam en naam). Mag dat eigenlijk?


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Als je niet al contact met die mensen hebt gehad (en dus eigenlijk ook toestemming van die mensen) mag dit niet. Doe je dit bijvoorbeeld met MailChimp dan kan je account zelfs geblokkeerd worden omdat je als spam wordt gezien.

Zijn ook lijsten die te koop worden aangeboden online, ook dit mag je niet gebruiken zonder toestemming. Hiervoor kan je gestraft worden.


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Moet je zo'n 9 word email niet stylen? Ik zou het persoonlijk snel als spam zien als er alleen (ongeveer) 9 woorden zouden staan en verder niets..

Bijvoorbeeld wel of niet aanhef? En wel of niet logo en of link ofzo?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Een idee is om een standaard minimalistische template klaar hebt liggen voor iedere email voor herkenbaarheid. Een logo kan genoeg zijn en eindigen met "groetjes {naam}" is wel zo netjes. Onthoud dat het niet precies 9 woorden hoeven te zijn, het gaat om het concept.


Door Coen op 12 januari 2017

Kan geen account aanmaken vanwege een fout in het BIC field? Heb al 2 rekeningen geprobeerd 🙁


Door Martijn op 12 januari 2017

Ik heb mij aangemeld maar ik kan nog niet alle community boards bekijken. Wanneer krijg ik volledige toegang?


Door Jan-Gert op 12 januari 2017

Dag heren,
Interessante webinar!
Dit is geheel nieuw voor mij naast de producten die ik ontwikkel.


Door Matthias Bruin op 12 januari 2017

Welke screenvideo software hebben jullie gebruikt voor jullie trainingen in Huddle? Ik bedoel niet gotowebinar, maar alsnog bedankt voor je reactie Marko.


Door Giell op 12 januari 2017

Bedankt heren, was zeer interessant!


Door Lies op 12 januari 2017

Ik hoor vaak dat je juist niet op FB je bericht moet boosten maar een aparte FB advertentie moet maken. Zijn jullie het hier mee eens?


Door Jan-Gert op 12 januari 2017

Heren,
Vraag me tevens af of het handig is een video blog te maken over nieuwe producten waarin je uitlegt wat 't doet en kan aangezien ik gebruik maak van 3d printen en laser technieken?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Ondernemen is uitproberen. Video heeft zich bewezen als een nuttig medium, dus zeker doen. Laten zien hoe iets technisch werkt, is vaak beter dan een saaie handleiding ... als is het maar een Quick Start


Door Myriam op 12 januari 2017

Welke onderdelen van jullie programma (Phoenix) en evt. andere, functioneren alleen met WordPress? Ik heb een shop op een ander platform. Gaat dit werken?


Door Angelique op 12 januari 2017

Top jongens, weer bedankt! gelijk even een emoji challenge geplaatst.


Door Kitty op 12 januari 2017

Thx heren.
Alex van Ginneken gevonden (ervaringen online marketing in makelaardij wereld) en IMU lid geworden!


Door S.J. Haisma op 12 januari 2017

Zou je iets kunnen vertellen over Facebook opt-in....het opbouwen van leads / nieuwsbrief. wat moet je doen?


Door Francis op 12 januari 2017

Ik wil als therapeut geen producten maar diensten verkopen werkt het dan op dezelfde manier?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Werkt heel goed. Juist als therapeut kan de persoonlijkheid van een '9 word email' goed werken en de mini-wiki kan jouw de expertpositie geven die je nodig hebt voor potentiële klanten.


Door Yves op 12 januari 2017

Meester, mag ik nu naar toilet?


Door Olaf op 12 januari 2017

Ik heb net gelijk een Facebook emoji bericht geplaatst op onze Facebook pagina king's cross! Dank!!


Door Bob op 12 januari 2017

Hebben jullie ook t-shirts?


Door Jossé op 12 januari 2017

Weggever: Half uur live coaching verloten onder de inschrijvingen.


Door Carlijn op 12 januari 2017

wie is de imu medewerker van de maand?


Door Gaetan op 12 januari 2017

Vraag aan Tony: Als je een boodschap aan de hele wereld mocht sturen, wat zou je dan vertellen? Hoeft niet marketing gerelateerd te zijn 😉



Door davy op 12 januari 2017

Hoe gelukkig worden jullie nu van internetmaketing???



Door Keiko op 12 januari 2017

Als je lid wordt van de IMU heb je dan ook contact met jullie persoonlijk? Of krijg je voornamelijk feedback van de community? (Kun je bijvoorbeeld ook 1 op 1 vragen stellen aan jullie? Is daar ook ruimte voor?)


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Facebook heeft sinds kort sjablonen voor pagina's? Kunnen jullie hier iets over uitleggen?


Door Monique de Groot op 12 januari 2017

Hoe kan ik jullie overhalen om mijn product aan te schaffen zodat ik voor de eerste maanden lid van jullie kan worden. Dat zijn jullie bij mij de leaders in het kopen van mijn product en daarmee hebben jullie het record 1e koper bij Monique de Groot


Door Rense op 12 januari 2017

Welke personen moeten wij volgen via Social media naast de IMU-ers? En waarom? Want ik leer heel veel van jullie. Net ingeschreven via de IMU.nl/actie, maar er is nog meer om van te leren/inspireren.


Door Laurens op 12 januari 2017

Bedankt voor de webinar, zeer informatief, vraag me wel af ... hoe voelt het aan, om terwijl je erover spreekt je marketing aan het uitvoeren zijn? 🙂 Zitten er effectief zoveel mensen online momenteel of is dat een deeltje ervan? 😀


Door anne op 12 januari 2017

Leuk marketingkanaal van Tommy Hilfiger zijn jullie 🙂


Door Manon van Dijk op 12 januari 2017

'out of the box' (maar toch redelijk standaard)
Wat zouden jullie doen met een miljoen pingpongballen met jullie imu-logo?


Door Michael op 12 januari 2017

Waarom hebben jullie specifiek gekozen voor een online business in internet marketing en niet gekozen om gewoon ergens als medewerker te werken?


Door Daphne op 12 januari 2017

Hoi! Is het ook mogelijk om de IMU info te downloaden en te lezen op de momenten dat ik "offline" ben?


Door Kirsten op 12 januari 2017

Vanuit België wandel ik regelmatig met mijn laptop rond met jullie video's aan (in de keuken, eettafel, in de auto bij het halen van de kids...) Je Nederlandse stem is gekend onder mijn collega's die uit die computer praat. Ik vroeg me af of jullie een betere app kunnen realiseren zodat ik alle cursussen op mijn smartphone kan afspelen 🙂 Zeker in de auto waar ik toch vele uurtjes in zit om bijv. kids rond te rijden ff snel een cursus luisteren...


Door Erwin van Loon op 12 januari 2017

Boze reacties zijn juist positief op Fb, wij hebben het ook wel eens met een live stream en zeggen dan altijd: bedankt voor je negatieve reactie ga vooral door want jou vrienden zien dit ook en komen nu ook bij ons kijken. Dan zijn ze meestal meteen weg en/of trekken hun reactie in omdat ze doorhebben dat ze ons inderdaad aan hun vrienden spammen 😉


Door Cindy op 12 januari 2017

Q: Vraag kun je jullie technieken ook gebruiken om kinderen van 8-18 jaar als klant te krijgen via mijn mailinglijst of werkt een andere strategie beter.


Door Monique de Groot op 12 januari 2017

Met of zonder jullie ik ga het maken. Ik ben blij met jullie webinar de beste die ik tot nog toe heb gevolgd. Echt super waardevol. Zou graag lid worden heb eerst nog andere zaken die voor gaan. Maar zou graag gratis lid worden zodat ik mijn investering in mijn website kan doen en mijn 1e verkopen te gaan doen. Ik ga zeker alle video's kijken heb er al een paar bekeken. En ga alles toepassen. Thnx. Ik wil in die communitie


Door Sylvia op 12 januari 2017

Dit webinar was voor mij zeer waardevol,
Alle informatie stop ik in mijn bol,
Ik zou graag kans maken op het jaar kado en wordt graag fan voor het leven,
En kan daarmee mijn toekomst als online marketeer beleven.
Dank voor het fantastische webinar.


Door Corine op 12 januari 2017

Leuke kennismaking Tonny en Martijn. Hier ontstaan volop vragen, mijn creativiteit en en inspiratie zet vanalles op papier. Krijg er weer kracht van 🙂 Zo'n community zou mij goed passen, sparren, inspiratie, kennis en actuele ontwikkelingen. Ik ga zeker aan de slag met de begrippenlijst. Hoe kun je content het beste hiervoor inrichten?


Door Tjalling op 12 januari 2017

Waarom falen de meeste online ondernemers en wat zijn de cruciale factoren tot succes?


Door Kiek op 12 januari 2017

Wat is jullie grootste klant met een webshop die producten verkoopt (los van downloads)


Door Shannon op 12 januari 2017

Hebben jullie tips voor een leuke online marketing actie om Koningsdag te vieren gecombineerd met offline? Wij hebben voornamelijke internationale klanten maar zouden graag onze tradities op een leuke en interessante manier delen zonder andere culturen te schaden. Wij verkopen laboratorium producten 😉


Door Xander op 12 januari 2017

Is het schrijven van een goede contentpagina voor je begrippenlijst echt voldoende om een featured snippet positie te krijgen in Google? Wat als je qua content de beste pagina hebt maar je hebt een slecht linkprofiel of lage autoriteitsscore? Krijg je dan wel een featured snippet in Google?


Door Harold op 12 januari 2017

heb je voor mij een 9 words pitch om mijn collega's een commerciële boost te kunnen geven om ook online hun doelen te laten bereiken.


Door Bas op 12 januari 2017

Wat wordt jullie absurdste moment wat jullie gaan vieren dit jaar? (vraag + challenge!) 🙂

Ga zelf zeker een emoji-challenge proberen


Door Myriam op 12 januari 2017

Boe, ik zit in de koeienbranche en weet nog steeds niet hoe een koe een haas vangt. Vermoed dat ik als IMU-lid erachter kom. Lijkt LOEIGOED. Tenminste... het lijkt erop dat jullie verstand van de hazen hebben...


Door denny op 12 januari 2017

tonny,
hoe heb je je al jou obstakels ( kritiek, zeurende mensen etc)
vanuit muntendam tot amsterdam overwonnen?,
ik ben benieuwd hoe je van een (klein) persoon tot een grote (meneer)/ bedrijf gekomen bent.

mvg denny


Door Heleen Persoon op 12 januari 2017

Wij hebben een webshop met muziekinstrumenten. Heeft het ook zin om zo'n contentkanon te maken voor onze webshop?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Zolang er mensen rondlopen die niet alles weten over jouw product of service, is het streven naar een expertpositie een PRO.


Door Monique de Groot op 12 januari 2017

Wat is jullie meest waardevolle eerste ervaring die je had in je leven op op internet gebied? Waardoor heb je hiervoor gekozen? Wat was de omslag dat je dacht dit moet ik echt gaan doen?


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Facebook heeft sinds kort sjablonen voor pagina's, kunnen jullie hier iets over uitleggen?


Door Gaetan op 12 januari 2017

Zeer mooi beantwoord Tonny 😉
Waar moet ik die gratis Huddle ophalen trouwens?


Door Jan Coomans op 12 januari 2017

Beste Martijn, beste Tonny,

mijn beste wensen voor 2017 bij deze.
Je kon in 2010 al voorspellen wat google in 2016 belangrijk ging vinden. Denk nog eens 4 a 5 jaar verder. Wat gaar er nog veranderen?


Door Arvid Kuipers op 12 januari 2017

De interactie tussen jullie is leuk om te zien. Jullie vullen elkaar bijna blindelings aan. Een oprechte indruk en een tof team. Dat trok me net over de streep heen om lid te worden. Thanks en tot 17 maart.


Door Karin op 12 januari 2017

Kan videomarketing ook averechts werken? Ik overweeg namelijk al even om hier mee te starten maar ben tegelijkertijd nog wat huiverig. Jullie gaven net aan dat een potentiele klant meer feeling krijgt met zowel het product als de ondernemer door videomarketing, dat klinkt heel logisch. Maar stel nu dat ik onverhoopt juist irritatie opwek bij een (potentiele) klant, dan was het wellicht beter geweest om achter de schermen te blijven. Hoe denken jullie hierover?

Super interessant webinar, dank!


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Video kan tegenwerken net als email, social media, ads en alle andere vormen van marketing. Oefen anders en laat het anders eerst zien aan mensen die je kent.


Door laurens op 12 januari 2017

Sorry, ik was er even niet bij,
Toen je sprak over die 9 words... is mailchimp niet echt een optie door de footer of hoe pak je dit dan aan?


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Maakt weinig uit. Je kunt een logo kiezen (de lichtgrijze) die niet opvalt. Als je daar nog steeds huiverig over bent, neem dan een betaald account (vanaf € 10,- ??)


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Ze vertelden dat ze enters plaatsten, hierdoor zien veel mensen het over het hoofd.


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Ik had deze vraag gesteld maar zie hem niet meer terug hier.. Reageren gaat wat moeizaam helaas.

Facebook heeft sinds kort sjablonen voor pagina's, kunnen jullie hier wat over vertellen?


Door Anjo op 12 januari 2017

Cool mannen! Al een heel uur vragen aan het beantwoorden. Dat zie ik niet vaak gebeuren bij een webinar. Respect!


Door Monique de Groot op 12 januari 2017

Overwinnen van je onzekerheden, angsten en blokkades. Dat is mijn product. Hoe je gedachten om kan zetten tot betere sterkere gedachten. Toony jij voelde je aangesproken als je negatieve feedback kreeg daar zal je dan geen last meer van hebben. Dat is mijn product



Door Viola op 12 januari 2017

Ook ik merk dat alles anoniemer word.
Als ik een persoonlijke niet-marketing-vraag mag stellen dan is dat welk gezelschapsspel doen jullie graag?

Dat is voor mij een fijne manier voor meer verbinding te maken met vrienden en familie.


Door Thijn L op 12 januari 2017

Hey Mannen, Mijn vraag aan jullie.. Wat is jullie grootste blunder geweest met IMU? Die jullie ook weer TOP hebben opgelost!? Ik ben benieuwd!.. Zijn jullie niet bang dat nu jullie een aantal gratis accounts weg gaan geven iedereen wacht om het abonnement aan te schaffen? Omdat ze hopen dat ze hem gratis binnen kunnen slepen? Niet helemaal de beste marketing truc lijkt me haha. Wel super bedankt voor de mogelijkheid! Thanks voor de tijd mannen.


Door Renate op 12 januari 2017

Heb net de emoji hacks online gezet en binnen 25 minuten is dit het resultaat: 1,3 K likes 20.147 bereikte personen en 232 keer gedeeld! Top, ben benieuwd hoe groots dit verder gaat uitpakken.



Door Arthur Jansen op 12 januari 2017

Shit! Het webinar helaas gemist, de tijd kwijtgeraakt door de voorbereidingen van ons webinar van vanavond. Kan ik het nog terugzien en hebben jullie nog een leuke aanbieding aan het einde gedaan? 😉


Door Keiko op 12 januari 2017

Top, bedankt voor het antwoord en dat snap ik uiteraard dat het niet altijd 1 op 1 kan :)! Bedankt ook voor de waardevolle informatie uit dit webinar. Ik zou graag gewoon lid worden maar omdat ik eerst nog wat andere investeringen moet doen (in mijn website en verpakkingen) moet ik dit nog even uitstellen. Wel houd ik me graag aanbevolen voor het gratis lidmaatschap. 🙂


Door Harold op 12 januari 2017

sorry moet gaan heb nog een bespreking


Door Gert op 12 januari 2017

Hoe ziet jullie bedrijfsstructuur en eigenlijk uit? Je hebt nu meerdere bedrijven waar 1 van je medewerkers een aandeel in heeft. Zo ben jij ook bij Eelco begonnen. Is IMU nu 100% van Tonny of heeft Eelco ook nog een aandeel? Ben benieuwd hoe de structuur inmiddels is geworden, of gaat worden.


Door Jermain op 12 januari 2017

Bedankt voor de webinar !
Eerst maar eens jullie webinar marketing tips gebruiken..
Kijken of ik hiermee een volledige lidmaatschap mee kan verdienen !


Door Manon van Dijk op 12 januari 2017

Hopende dat deze reactie wel doorkomt :).
'out of the box' (maar toch redelijk standaard)
Wat zouden jullie doen met een miljoen pingpongballen met jullie imu-logo?


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Bedankt voor de antwoorden en alle goede tips! Ga hier zeker mee aan de gang voor alle websites en facebooke pagina's die ik beheer.


Door Lisette Rozenberg op 12 januari 2017

Bedankt voor de antwoorden en alle goede tips! Ga hier zeker mee aan de gang voor alle websites en facebook pagina's die ik beheer.


Door Viola op 12 januari 2017

Heel erg bedankt, mannen!
Veel opgestoken.


Door Jean Michel Caupain op 12 januari 2017

Thanks


Door Lodewijk Snykers op 12 januari 2017

Originele Vraag Contest : Is IMU te koop ?
Willen jullie gaan rentenieren ?


Door Giel op 13 januari 2017

Wie is de gelukkige winnaar?


Door vbvbvb op 23 januari 2017

bvbvbvb

Plaats een reactie




Phoenix WebsitePhoenix Website