Webinar: 4 Online Marketing 'Hacks'
Webinar: 4 Online Marketing 'Hacks'
10 januari 2017 

Webinar: 4 Online Marketing 'Hacks'

In 2016 hebben wij – zoals menig ondernemer – honderden marketing acties gedaan. We bloggen, schrijven boeken, publiceren op social media, adverteren op Facebook, sturen nieuwsbrieven, beantwoorden e-mails, bellen met leads, organiseren seminars en webinars, werken met partners, lanceren nieuwe producten, doen aan upselling etc. etc.

Maar welke marketing acties maakten er nu écht het verschil?

Terugkijkend op 2016 zien wij enkele acties die bij ons (en bij onze klanten) verantwoordelijk waren voor het grootste gedeelte van de jaaromzet én de totale groei van de business. Deze ‘Online Marketing Hacks’ zijn niet te vergelijken met alles wat je in de dagelijkse sleur doet. Ze worden door vrijwel niemand toegepast maar kunnen je business verdubbelen…

LIVE Webinar op donderdag 12 januari!

Donderdag organiseren wij daarom vanaf 14:00 uur een gratis webinar waarin we deze inzichten zullen delen. Je ontdekt o.a.:

  • 9 magische woorden die ervoor zorgen dat je business door het plafond gaat
  • Google domineren op duizenden zoekwoorden zonder zelf een letter te schrijven?
  • 1 techniek om je likes, shares en comments op Facebook explosief te laten stijgen
  • Je maandomzet binnen 48 uur verdubbelen? Wij deden het 4x in 2016 op deze manier…
  • Stel ons al jouw ‘burning questions‘ over online marketing en krijg direct antwoord!

Gratis aanmelden doe je hier >>>

Stel al je vragen hier!

Wij zullen het webinar beginnen met het delen van bovenstaande ‘hacks’. Daarnaast is er de gelegenheid om al jouw ‘brandende vragen’ over online marketing aan ons te stellen. Je kunt je vragen nu alvast als reactie op dit blog plaatsen.

Over de schrijver
Tonny Loorbach is de oprichter en eigenaar van de IMU en enkele andere software- en online marketing bedrijven. Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij in 2018 een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.

Door

Gustavo Woltmann

op 10 January 2017

Ziet er interessant uit, spijtig genoeg ben ik niet vrij. Komt er ook een film van de webinar?

Door

Ingrid

op 12 January 2017

yes, de webinar werkt!

Door

Rosanne

op 12 January 2017

Zichtbaar

Door

Lise

op 12 January 2017

My eyes see you

Door

Jolanda

op 12 January 2017

hier?

Door

RikH

op 12 January 2017

beetje hakkerig :) maar kan ook aan mn aansluiting liggen

Door

Ronald

op 12 January 2017

Hallo gaat goed hoor!

Door

Moira Vosselman

op 12 January 2017

Luid, duidelijk & zichtbaar!

Door

Lisette Rozenberg

op 12 January 2017

Ja het werkt! Ik zie jullie en hoor jullie prima, webcam heeft soms wel wat moeite met scherpte.. Ojee.. krijg deze melding: Je plaatst te snel reacties. Rustig aan.

Door

Cynthia

op 12 January 2017

Ik ben benieuwd!!! :-)

Door

Purk

op 12 January 2017

Doet het :-)

Door

frank

op 12 January 2017

hallo alles werkt!

Door

Miranda

op 12 January 2017

zichtbaar en goed te horen

Door

Sacha

op 12 January 2017

Ja ik ben dr, moest even zoeken

Door

René

op 12 January 2017

Ik vind die zogenaamde persoonlijke auto responderen eigenlijk knap irritant en ervaar ze (niet zelden) als spam. Ik sta daar vast niet alleen in. Hoe zien jullie dat?

Door

Giel

op 12 January 2017

Hoe verstuur je die emails? Niet via mailchimp want dan val je door de mand dat hij niet persoonlijk is toch?

Door

Filip

op 12 January 2017

Zou ik ook graag weten !

Door

Marcel

op 12 January 2017

iemand tip hoe ik bewegend beeld krijg?

Door

Vincent

op 12 January 2017

Wat voor een soort Google Mail inbox gebruiken jullie? Niet de standaard?

Door

Arthur

op 12 January 2017

hebben jullie wat voorbeelden van de 9-word email? ik kan me voorstellen dat je bepaalde dingen juist niet moet doen

Door

Rosanne

op 12 January 2017

Ideeen voor een 9 word e-mail gerelateerd aan de huisdierenbranche?

Door

Daphne

op 12 January 2017

Hoi. Vraag over hack 1. Hoe kom je aan de FB adressen/mailinglijst?

Door

Viola

op 12 January 2017

Hoe kom je aan e-mail adressen van potentiële klanten? Of stuur je die naar oude klanten?

Door

Erwin van Loon

op 12 January 2017

Hoe kan je die nine word mail het beste gebruiken voor een webshop?

Door

Kevin

op 12 January 2017

Femke typte ook dat er 55 van de 1200 mensen waren uitgeschreven voor de mailinglijst na de 9-word email. Dat is 3-4 ?? procent? Is dat niet vrij veel?

Door

Giel

op 12 January 2017

Zijn 9 word Facebook messages misschien nog beter?

Door

Keiko

op 12 January 2017

Kun je een voorbeeld noemen voor de 9 word mail als je een fysiek product verkoopt?

Door

Paul

op 12 January 2017

slim.... je reacties via je blog:)

Door

Rene

op 12 January 2017

Wat houdt "open rate"in?

Door

Ralph Groenink

op 12 January 2017

Percentage geopende e-mails (van het totaal)

Door

sam

op 12 January 2017

Wil wel zo'n mail sturen naar koude contacten.. Maar hoe vind je deze mailadressen?

Door

Karin

op 12 January 2017

Welk programma kun je het best gebruiken om een 9 word mail te versturen?

Door

Jan

op 12 January 2017

Het is wel hakkerig de verbinding.

Door

arjan

op 12 January 2017

en doooorrrrrrrr.....

Door

Ronald Pronk

op 12 January 2017

In de nine word e-mail, als ik die bijvoorbeeld via campaignmonitor verstuur dan heb je altijd een uitschrijfmogelijkheid. Daar zie je dan direct aan dat het geen persoonlijke e-mail is, maar een bulk e-mail. Hebben jullie daar een oplossing voor?

Door

Giel

op 12 January 2017

Waarschijnlijk toch één voor één in je email app?

Door

Vincent

op 12 January 2017

Devalueer je veel van je producten niet enorm met dit soort acties?

Door

Serge

op 12 January 2017

Worden je producten niet minder waard wanneer je elke keer korting geeft? 1500 naar 150 euro ?

Door

Lies

op 12 January 2017

Hoi, hoelang ben je ongeveer bezig met het bouwen van die videoseries en hoe lang van tevoren maak je ze? Het is namelijk behoorlijk wat, lijkt me dat je daar toch weken mee bezig bent?

Door

Kitty

op 12 January 2017

Hebben jullie ervaring met deze actie's binnen de makelaardij wereld?

Door

Chantal

op 12 January 2017

Hoeveel mensen hebben jullie inmiddels ongeveer op de mailinglijst en welke tips heb je om je mailinglijst vanaf het begin af aan op te starten en te laten groeien?

Door

Danny

op 12 January 2017

er worden wel heel veel personen getoond in jullie video, zijn die personen daarvan op de hoogte gesteld? Ik ga dus never nooit niet iets met jullie doen vanwege dit.

Door

Kirsten

op 12 January 2017

Waarom zou je als ondernemer niet genoemd willen worden? Hoe geheim ben je :)

Door

arjan

op 12 January 2017

Hoeveel budget zetten jullie achter zo'n post. Normaliter ziet maar 2% je ongesponsorde post

Door

erik

op 12 January 2017

Hee jongens Interessant, maar komt er nog wat nieuws het komende uur? De tuinman en de breiclub zijn inmiddels bekend voor vaste volgers.

Door

S. J. Haisma

op 12 January 2017

Mag je de icoontjes vrij gebruiken van FB

Door

Giel

op 12 January 2017

Kun je direct op het plaatje clicks om te liken, of gewoon linksonder de post?

Door

Renate

op 12 January 2017

Luitjes, ik vind het reuze interessant maar het is wel heel langdradig. Dit had ook in een half uurtje gekund schat ik zo in. Iets strakker en minder gebabbel voelt zakelijker en effectiever. Toont ook respect voor de tijd van je klanten...

Door

Nanda

op 12 January 2017

Toch weet ik nog niet hoe ik dit allemaal kan gebruiken in de bedrijfsuitjes branche?

Door

Giel

op 12 January 2017

haha, daar zijn de paar negatieve reacties...

Door

Olaf

op 12 January 2017

Hallo, werkt de Facebook emoji's ook voor een restaurant op Facebook?

Door

Marko

op 12 January 2017

positieve kritiek

Door

Guus

op 12 January 2017

Hack 3: Het gaat dus om zo laag drempelig mogelijke posts die niet per se een commercieel/bedrijfsspecifieke inhoud hoeven te hebben waardoor je de commitment met je online community verder uitbouwt?

Door

Marko

op 12 January 2017

Bijv. een pizzeria die 4 verschillende pizza's post. Welke is je favoriet?

Door

Giel

op 12 January 2017

Wat zijn de kenmerken van een wikipedia achtige structuur?

Door

Henk

op 12 January 2017

Vergt het een bepaalde layout om op te vallen bij Google?

Door

Karin

op 12 January 2017

kan een begrippenlijst ook de FAQ's zijn die gepubliceerd zijn?

Door

Camiel Coenen

op 12 January 2017

Helaas moet ik nu gaan. Erg bruikbare informatie, bedankt voor deze webinar! Appreciate it!

Door

Wim

op 12 January 2017

Hoe maak je in de fb challenge het plaatje en dat als je daarop klikt het dan met die emoji geregistreerd wordt.

Door

Petronela

op 12 January 2017

Dankjewel voor de heldere uitleg Ik ben nog opzoek naar tips voor Linkedin, ons bedrijf heeft alleen te maken met b2b en voornamelijk hoog opgeleiden nerds ;). Kunnen we hack 2 hiervoor gebruiken? Hoe toepasbaar is dit.

Door

Marko

op 12 January 2017

Webinar's organiseren via gratis updates, of sponsored updates. De LinkedIn Sales Navigator is ook een prima tool om lead lijsten te creëren en contact te leggen.

Door

Erwin van Loon

op 12 January 2017

Hoe doe je een actie om meer bezoekers te krijgen als de winstmarge erg beperkt is op je producten

Door

Jean Michel Caupain

op 12 January 2017

Het is handig om altijd premium producten achter de hand te hebben met een hogere marge. Maar qua marketing verandert er niets. Wees niet bang om te investeren in bijvoorbeeld FB Ads. Als er € 10,- in gaat en € 15,- uit, dan kun je overwegen meer te focussen op marketing.

Door

Lisette Rozenberg

op 12 January 2017

Ik heb ingelogd met Facebook op imu community maar kan nergens bij en heb nergens rechten voor om te bekijken. Erg jammer. Plus dat ik steeds foutmelding krijg als ik reactie hier probeer te plaatsen. Erg vervelend.

Door

Stefania

op 12 January 2017

Hartstikke leuk! Vaak vind ik marketing mensen een beetje hard overkomen en dat heb ik bij jullie helemaal niet. Ook leuk om te horen van een marketing man dat hij moeite met commercie en kritiek heeft. Voel ik me weer wat meer op mijn gemak :)

Door

Jossé

op 12 January 2017

is het wijs om in de tekst bij je product, in de technische woorden een link te maken naar het woord in je begrippenlijst. Of belemmerd dat juist de verkoop van het product.

Door

Jean Michel Caupain

op 12 January 2017

Het is belangrijk dat mensen toch wel weten wat ze kopen. Mochten ze met deze term al bekend zijn, dan zullen ze hier niet door afgeleid worden. Onderstreep je expertpositie.

Door

Moira Vosselman

op 12 January 2017

Tonny, je zei tijdens de webinar dat elke keer dat je in een blogpost een woord gebruikt dat voorkomt in de begrippenlijst dat er een link naar het betreffende artikel wordt geplaatst. Kan dit automatisch? En hoe dan?

Door

Cynthia

op 12 January 2017

Als ik binnenkort The Huddle en/of Phoenix abo's neem, vervalt dit abonnement dan? Hoe werkt dat?

Door

Lo(de-wijk) Snykers

op 12 January 2017

Dit Webinar Is Echt COOL ( Jullie zijn wel heel snel - snelle praters - met name Martijn - zeker als je probeert mee te schrijven ). Bedankt !

Door

Arvid Kuipers

op 12 January 2017

JA! AANGEMELD BIJ DE CLUB!

Door

Matthias Bruin

op 12 January 2017

Wat voor screenvideo software gebruiken jullie?

Door

Marko

op 12 January 2017

GoToWebinar

Door

Giel

op 12 January 2017

Ik ben een mailinglist aan het samen stellen door potentiele klanten te google-en (inclusief voornaam en naam). Mag dat eigenlijk?

Door

Lisette Rozenberg

op 12 January 2017

Moet je zo'n 9 word email niet stylen? Ik zou het persoonlijk snel als spam zien als er alleen (ongeveer) 9 woorden zouden staan en verder niets.. Bijvoorbeeld wel of niet aanhef? En wel of niet logo en of link ofzo?

Door

Coen

op 12 January 2017

Kan geen account aanmaken vanwege een fout in het BIC field? Heb al 2 rekeningen geprobeerd :(

Reactie plaatsen