Mijn Ideale Internet Marketing Blauwdruk...
30 januari 2013 

Mijn Ideale Internet Marketing Formule...

Al sinds 2007 houd ik me bezig met internet marketing. Ik leer ondernemers hoe zij het internet beter kunnen gebruiken of hoe zij überhaupt iets voor zichzelf op het internet kunnen opstarten. Het is prachtig om te zien hoe mensen vanuit hun eigen passie, interesse of hobby een complete internet business kunnen opzetten waar zij hun maandelijks inkomen uit halen. De maakbaarheid van het leven en de vrijheid die je als ondernemer kunt ervaren komt met name door het internet goed tot zijn recht. Met een goedlopende internetbusiness ben je vrij om te werken Waar, Wanneer en Hoeveel je maar wilt.

Nu is de tijd!

Dit is echt de tijd om je leven exact zo te leven zoals jij dat wilt. Je kunt via het internet letterlijk binnen een dag een online onderneming opzetten in het vakgebied waar jij in wilt werken. Wat voor passie, hobby, interessegebied of expertise je ook hebt. In elke markt kun je via het internet succesvol worden. Het is de afgelopen jaren zelfs nog interessanter geworden dan voorheen om op het internet te gaan ondernemen want Google is veranderd van een systeem waarin grote, logge websites met dikke marketingbudgetten de dienst uitmaakten naar een systeem wat gericht is op de persoonlijke, unieke en vakinhoudelijke ondernemer. Daar waar het voorheen nog moeilijk, technisch, saai en met name lange termijn werk was om je website bovenaan in Google te krijgen kun je tegenwoordig razendsnel sprongen maken.

Kom naar het Winnen in Google Seminar!

Het is mijn doel om ondernemers te helpen om echt te “Winnen in Google” en ik vind dat fantastisch om te doen. Op woensdag 6 februari 2013 organiseer ik daarom het “Winnen in Google Seminar” in Maarssen waarin ik mijn technieken en blauwdruk zal gaan delen:

1. Succesvol ondernemen via het internet

  • Hoe ik ben begonnen en de Internet Marketing Universiteit vanuit het niets heb opgezet
  • Hoe je met je hobby/passie/interesse/specialiteit een fulltime inkomen kunt verdienen
  • Het kiezen van geschikte niches (markten), domeinnamen en producten op het internet
  • Casestudies (met resultaten) van succesvolle marketingacties op het internet
  • Mijn e-mail marketing blauwdruk en strategie voor het opbouwen van een mailinglijst
  • Een inkijkje in mijn eigen marketingstrategie en resultaten van de afgelopen jaren
  • De twee kanten van internet marketing en de ideale balans daartussen

2. Het opzetten van een goede website

  • Een kijkje achter de schermen van mijn eigen website (IMU.nl)
  • Eigenschappen van een echt goede en effectieve website
  • Hoe je een website moet inrichten voor optimale resultaten
  • Welke marketingfunctionaliteiten je website moet bevatten (speciaal voor internet marketeers)
  • Hoe je meer verkopen uit je website haalt dan je concurrentie en dit constant verbetert
  • Hoe je processen zoals verkoopprocessen automatiseert en optimaliseert
  • Voorbeelden en casestudies van websites in verschillende markten (niches)
  • Het ideale groeimodel voor een website (passief groeimodel)
  • Hoe je bijna je gehele business kunt automatiseren

3. Gratis bezoekers trekken uit Google (SEO)

  • Hoe je jouw website gratis hoger in Google krijgt
  • De volledige SEO Strategie van mijn Internet Marketing Universiteit in beeld
  • Hoe ik in 2012 bijna een half miljoen gratis bezoekers naar mijn website trok
  • Hoe je op tienduizenden verschillende woorden gevonden kunt worden in Google
  • Welke factoren er anno 2013 met name belangrijk zijn gratis om te scoren in Google
  • Nieuwe zoekmachine technieken die nog geen 2% van alle internet ondernemers toepast…
  • Hoe je van je website een “SEO Spinnenweb” kunt maken (geautomatiseerd)
  • Casestudies van succesvolle zoekmachine strategieën in verschillende markten
  • Hoe je de nummer 2 zoekmachine ter wereld (YouTube) kunt domineren
  • Welke dingen je anno 2013 absoluut niet meer moet doen (wat voorheen wel kon)

4. Social Media

  • De ideale social media strategie anno 2013
  • Hoe je social media functionaliteiten optimaal integreert in je website
  • De impact van social media op een internetonderneming (toen en nu)
  • Hoe ik met een virale actie 1.100+ downloads van mijn boek ontving binnen 1 week
  • Mijn Facebook marketing strategie voor de Internet Marketing Universiteit
  • Hoe je optimaal gebruik maakt van sociale autoriteit en social proof
  • Welke social media platformen je het beste op kunt focussen
  • Trends en toekomstvoorspellingen voor social media platformen en toepassingen

5. Mindset van een succesvol internetondernemer

  • Hoe je jouw focus als ondernemer vindt en vasthoudt
  • Hoe je de meest voorkomende valkuilen op het internet ontwijkt
  • Hoe je jezelf met een inspirerende en stimulerende omgeving kunt omringen
  • Hoe je proactief blijft en voorkomt dat je een werknemer in je eigen bedrijf wordt
  • Hoe je jezelf op termijn overbodig kunt maken en een “vrije” internet ondernemer kunt worden
  • Hoe het internet ons heeft verandert en hoe je met deze veranderingen om moet gaan

6. Website Review, Vraag- & Antwoord en meer…

  • Voldoende ruimte tijdens het seminar om persoonlijke vragen te stellen
  • LIVE website review van een deelnemer in de zaal
  • LIVE voorbeelden van websites en webwinkels op het scherm
  • Goede netwerkgelegenheid, ontmoet vele gelijkgestemde (internet)ondernemers!
Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Dominique

Door

Dominique

op 30 January 2013

Hey Tonny, We leven inderdaad in een bijzondere tijd! Het internet maakt dingen mogelijk die voorheen niet mogelijk waren. Het is nu mogelijk om zonder al te veel opstartkosten en binnen afzienbare tijd online geld te verdienen met je hobby, passie, interesse of specialiteit. Ook is het mogelijk om razendsnel je boodschap te verspreiden naar mensen over heel de wereld. Ik kan er niet bij zijn op je "Winnen in Google" seminar, maar raad het wel ten zeerste aan aan andere mensen. Als het vergelijkbaar is met het Internet Marketing Summit zal je er heel veel leren dat je direct kan toepassen in je eigen business.

Aswin Ganga

Door

Aswin Ganga

op 31 January 2013

Hey Tonny, Ik niet anders zeggen dat je hartstikke gelijk hebt! Ervaar het dagelijks wat een groot verschil het internet(marketing) voor onze business maakt sinds ik serieus implementeer in ons bedrijf. Vooral de lange termijn blog-strategie (o.a. zoals jij het doet) werpt veel vruchten af. Blijf aub zo doorgaan dan hoef ik alleen te volgen ;). Vriendelijke groet, Aswin

Coen Olde Bijvank

Door

Coen Olde Bijvank

op 2 February 2013

100% met je eens "we leven in een bijzonder tijd" je kunt voor een paar tientjes al je eigen bedrijf beginnen, bizar toch? Als je dat 10 jaar geleden zou hebben gezegd, dachten ze dat je gek was ;) Mooi screenshot ook van Google Analytics, vooral het directe verkeer, maar liefst 25%, netjes hoor! Thumbs up!

Alex Hartman

Door

Alex Hartman

op 3 February 2013

We leven zeker in een bijzondere tijd. Door het internet kan je nu geld verdienen zonder dat je zelf fysiek aanwezig hoeft te zijn. Daarnaast is de tijd volgens mij aangebroken dat er online meer geld wordt omgezet dan offline en die trend zal zich alleen maar verder en verder doorzetten. Verder is het ook zeer boeiend om te zien waar de technologie ons nog verder gaat brengen.

Jimmy Cataldo

Door

Jimmy Cataldo

op 3 February 2013

Hey Tonny, Goede post, ik zie dat je ook echt veel direct verkeer krijgt wat natuurlijk echt fijn is. Dan ben je minder afhankelijk van de zoekmachines. Groetjes, Jim

Reactie plaatsen