Winnen in Google 4.0!
Direct Toegang
X
Winnen in Google 4.0!
50% Complete
De meest complete SEO Gids online!

Page content

article content

Keukentafel sessie: LIVE Vragenuurtje!

Op donderdag 7 mei organiseren wij vanaf 11:00 uur een LIVE Q&A Webinar. We zullen voor de webcam, aan onze IMU Keukentafel, al jouw vragen beantwoorden over onderwerpen zoals:

Internet marketing, zoekmachine optimalisatie (SEO), conversie, neuromarketing, social media, e-mail marketing en eigenlijk alles over online ondernemen.

Plaats je vraag als reactie op dit bericht!

Je kunt dit webinar online volgen, schuif dus gezellig digitaal bij ons aan om al jouw business uitdagingen aan ons voor te leggen. Je kunt je vragen aan ons nu alvast als reactie op dit blogbericht plaatsen. Klik hier om meteen een vraag te stellen >>>

Waar kun je de uitzending bekijken?

Je kunt de uitzending op donderdag 7 mei vanaf 11:00 uur bekijken via deze link. Ik lees alle vragen onder dit blogbericht op en geef direct antwoord. Ik zal doorgaan totdat alle vragen “op” zijn. Klik hier om je alvast aan te melden >>>

Tip: Vergeet vooral niet om je plek te claimen voor ons SEO Seminar 😉

Deel en/of laat even van je horen!

Comment Section

124 reacties op “Keukentafel sessie: LIVE Vragenuurtje!


Door heino op 6 mei 2015

Ivm marketing actie, wat zou het beste zijn, 249 euro of 250 euro voor een dienst vragen?

En direct excl btw erbij zetten of niet?
Dit omdat het B2B is.
Dit zou via flyer en animated filmpje getoond worden

Mvg
Heino


Door Eveline op 6 mei 2015

Hallo Heino,

Ik ben zo vrij geweest alvast een reactie te plaatsen:

€ 249,- is een psychologische prijs en klinkt goedkoper dan 250. Klanten denk dan ‘het is nog geen 250 euro’ en dus ziet het er beter uit dan een bedrag van 250 euro. Persoonlijk zou ik dus voor de 249,- gaan.


Door heino op 6 mei 2015

Ok eveline
Bedankt.


Door heino op 6 mei 2015

Dan nog graag geweten over de btw


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Heino,

B2B is exclusief BTW gebruikelijk. Dat hoef je er in eerste instantie dus niet bij te vermelden.

Ik sluit me aan bij wat Eveline zegt betreft de psychologische barrière. Om andere redenen, als je bijvoorbeeld juist de waarde en exclusiviteit van je product wilt uitstralen, kan het ook gunstig zijn om juist te kiezen voor een ronde prijs en een die niet marketing-technisch doordacht is. Je kan in dat geval misschien weer beter voor €250,- kiezen.

Testen is het devies!


Door Bart Hisschemoller op 6 mei 2015

Hallo,
Ik ben werkzaam in de Netwerk Marketing. (Forever living products) Er wordt veel gewerkt met 1-op1 contacten. Ik heb het gevoel dat er veel meer met internetmarketing gedaan kan en moet worden.
Hoe zet ik een goede kampanje op? Hoe kan ik de social media beter gebruiken.
groet, Bart


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Bart,

Een goede campagne opzetten begint met het door en door kennen van je doelgroep. Zodra je je doelgroep kent, kun je gaan bepalen waar deze mensen zich (online) begeven. Heb je volwassen publiek, dat voornamelijk op Facebook actief is? Of richt je je op de jongere generatie die weer meer op Vine of Instagram zitten? Kies één kanaal en probeer daar het maximale uit te halen, in plaats van je te verspreiden over alle kanalen.

Probeer tijdens het opzetten van je campagne zoveel mogelijk vanuit de behoefte van je klant te denken, i.p.v. vanuit het doel (of de directe winst) dat jij voor ogen hebt. Daar gaat het nogal vaak mis in de MLM.

Hoop dat dit helpt!


Door Bart Hisschemoller op 6 mei 2015

Hallo,
Klein foutje opgemerkt.
Ik neem aan dat jullie Donderdag 7 mei bedoelen.

Groet, Bart


Door Eveline op 6 mei 2015

Beste Tonny,

Heb je nog tips voor wat betreft youtube SEO? Bijv. qua keywords of andere handige tips?

En heb je nog tips voor het inzetten van linkedin? Ik kon daar helaas niet veel over vinden op deze website.

Alvast bedankt!


Door Monique Veenman op 6 mei 2015

Alle trefwoorden die wij in de SEO zetten en betrekking hebben op de artikelen van de site, leveren geen resultaat wanneer je googled. Wat doen wij fout en hoe moet het anders.


Door Nina van der Hoeven op 6 mei 2015

Hoi Tonny en Seph,

Een SEO gerelateerde vraag:
Wij hebben vijf vertaalbureaus verspreid over Nederland en België, dus ook vijf verschillende websites. Op deze vijf websites hebben wij ook landingspagina’s over SEO (-vertalen) en Copywriting. Nu hebben wij sinds kort een nieuwe website die specifiek gericht is op Content Marketing (www.text-online.nl). Ook op deze website hebben wij landingspagina’s over SEO en Copywriting. Nu wil ik dat de SEO en Copywriting pagina’s op http://www.text-online.nl gaan stijgen in Google. Hoe zit het met backlinks vanaf al onze vijf vertaalbureau websites naar onze Content Marketing website http://www.text-online.nl? Helpt dit om onze landingspagina’s op text-online te laten stijgen of ziet Google dit als onnatuurlijke links? Aangezien wij eigenaar zijn van al deze websites..

Ik ben heel benieuwd! Dank alvast.
Groeten, Nina


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Nina,

Als deze websites allemaal op hetzelfde hostingsaccount staan bij dezelfde provider, dan kan Google zien dat ze van dezelfde eigenaar zijn en hier rekening mee houden.
Aanbevelingen doen over jezelf (de links) zijn in de ogen van Google niet zo betrouwbaar als aanbevelingen (links) van anderen. Wie vindt zichzelf nou niet geweldig 😉


Door Thomas op 6 mei 2015

Hallo IMU,

Vorige week is mijn website in een concurrerende niche op verschillende zoekwoorden plotseling van de 1e pagina naar de 2e pagina gezakt. Hierdoor is mijn conversie heel erg gedaald. Weten jullie of ik ergens kan achterhalen wat de reden van deze daling is? Mijn website is mobielvriendelijk, dus het zou “Mobilegeddon” moeten hebben overleefd. Ook wordt de website d.m.v. een blog elke week geüpdate. Alvast bedankt voor een reactie!

Groet,
Thomas


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Thomas,

Dat is vervelend om te horen! Op dit moment heb ik te weinig informatie om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen. Zou je de URL van je website willen vermelden, dan kan ik kijken waar de grootste winst te behalen valt voor jou op dit moment.


Door Thomas op 7 mei 2015

Hallo Seph,

Bedankt voor je reactie! Het gaat om de website http://evisumturkije.nl. Op het zoekwoord “visum Turkije” stond ik eerst op positie 7, nu ben ik gezakt naar positie 19. Hopelijk heb jij een paar tips die ik kan toepassen, zodat de website weer een beetje stijgt.

Groet,
Thomas


Door Rob op 17 mei 2015

Bij ons in Noord Holland sta je op de 4de plek


Door Jeroen op 6 mei 2015

Hallo, ik heb op mijn website een autoimporter van een rss feed eb deze laat steeds de laatste 5 nieuwsberichten zien. Is dit positief voor SEO? Of niet? als dit niet zo is moet ik hier een nofollow van maken?

Wat is in jouw ervaring de beste plek om Google adsense te plaatsen? Is best een algemene vraag, maar bedoel voor een bericht in het midden of eronder. Ik hoop dat dit specifiek genoeg is.

Alvast bedankt.

Jeroen


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Jeroen,

Als je de feeds van andere websites importeert dan is dit sowieso niet gunstig voor de SEO van je eigen website, omdat dit geen unieke content is. Dit hoeft niet te betekenen dat het een negatief effect heeft overigens.

De beste plaats om Adsense te integreren in je website verschilt van website tot website. Zelf testen is altijd het beste. Dat gezegd hebbende kan ik je wel meegeven dat Adsense in de zijbalk, of onder de content, bij lange na niet in de buurt komt van de effectiviteit van in-content ads. Experimenteer en leer!


Door Jan op 6 mei 2015

Beste Tonny en Seph,
Ik heb in 3 websites gemaakt voor vakantiehuizen in Frankrijk, met dezelfde SEO techniek en met dezelfde zoekwoorden en vergelijkbare teksten.
De een staat heel hoog in de zoekmachines bij het ene zoekwoord, de andere weer heel hoog op een ander zoekwoord en er is ook 1 nauwelijks vindbaar. Hoe kan het als je dezelfde techniek en zoekwoorden gebruikt er toch zoveel verschil in zit.
En hoe komt het dat, terwijl je meerdere zoekwoorden gebruikt, je bij de 1 wel vindbaar bent (bijv. Zuid West Frankrijk) en met de andere helemaal niet (bijv. Dordogne), terwijl je juist graag op meerdere zoekwoorden gevonden wilt worden.
Hartelijke groeten.


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Jan,

Je zegt dat je ‘vergelijkbare teksten’ hebt gebruikt voor deze websites. Ik neem voor het gemak aan dat je hiermee bedoelt dat de teksten over dezelfde onderwerpen gaan, maar wel volledig uniek zijn. Anders zou je afgestraft kunnen worden voor duplicate content namelijk. Ook hier is het hostingsaccount waar de websites opstaan van belang. Staan ze allemaal op hetzelfde account, dan kan het zijn dat Google er rekening mee houdt dat je een satelliet-strategie aan het voeren bent en met meerdere websites de top 3 van bepaalde zoekwoorden probeert te domineren. Dat is volgens Google niet de bedoeling en persoonlijk zou ik het ook afraden. Zo werken wij altijd volgens het ‘thuisbasis principe’: https://imu.nl/seo/de-kracht-van-een-goede-thuisbasis/

Grts!


Door Jan op 7 mei 2015

Ik heb unieke teksten en 3 verschillende providers.
Maar de ene website scoort goed op het ene zoekwoord, de andere op een ander zoekwoord en weer een andere scoort helemaal niet, met dezelfde zoekwoorden. Ik zou het liefst willen dat alle website zo goed mogelijk willen scoren met meerdere zoekwoorden.


Door Jessica de Kok op 6 mei 2015

hoe krijg je meer bezoek op een YouTube kanaal en wat is handiger … je filmpjes promoten via Facebook of enkel YouTube of misschien toch beiden met als gevolg versnipperde bezoekersaantallen.


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Jessica,

Dat hangt van jouw strategie af. Als je op Facebook meer engagement wilt krijgen bijvoorbeeld, dan kan het best een goed idee zijn om je video’s direct naar Facebook te uploaden. Het doel is dan engagement op Facebook i.p.v. bezoekers naar de website. Indien bezoekers op je website belangrijker voor je zijn, kun je misschien beter je video’s op Youtube uploaden en links naar je website in en onder de video’s plaatsen.


Door Jan op 6 mei 2015

Mag ik misschien nog een vraagje stellen?
Kunnen jullie even uitleggen wat een Sitemap precies is.
Als ik een pagina van mijn website bij Webmastertools als sitemap toe wil voegen, krijg ik de melding: Uw sitemap lijkt een HTML-pagina te zijn. Gebruik in plaats daarvan een ondersteunde sitemapindeling.


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Jan,

Het is inderdaad verstandig om een onderscheid te maken tussen HTML- en XML-sitemaps. HTML sitemaps zijn bedoeld voor bezoekers, zodat ze in één overzicht kunnen zien wat er allemaal te vinden is aan informatie op je website.
XML sitemaps daarentegen, zijn bedoeld voor de zoekmachines. Hiermee geef je aan welke URL’s je website rijk is, wanneer deze voor het laatst geupdate zijn en bovenal: dat deze URL’s geïndexeerd mogen worden.
Zelf ben ik er een voorstander van om zowel een HTML- als een XML-sitemap te gebruiken.


Door Jan op 7 mei 2015

Hallo Seph,
Zeer bedankt voor je antwoord, misschien ben ik iets te veel een leek in dit vak, want ik zou niet weten hoe je XML sitemaps moet maken.
Is dat te doen voor een niet expert? en kun je aangeven hoe dat moet? (Ik werk niet met WordPress).


Door marlon op 6 mei 2015

Sinds ik de url veranderd heb van .html naar / ben ik al mijn zoekwoorden kwijt in Google. Ik heb dit aangepast en de sitemap opnieuw verzonden maar nu 2 maanden later ben ik nog steeds niet te vinden Google, hoe kan dit ?


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Marlon,

Het eerste wat ik me afvraag is of je de 301 redirects goed in orde hebt gemaakt, zodat de .html versies van je webpagina’s bezoekers en zoekmachines correct doorverwijzen naar de nieuwe URL’s.
Dit zou namelijk verklaren waarom je nu niet te vinden bent in Google.


Door glenn op 6 mei 2015

Ik ben eigenlijk nog helemaal nieuw in deze wereld ik zou wel wat basis dingen wel weten/ leren!


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Glenn,

Leuk dat je erbij bent! Ik weet zeker dat je wat nieuwe dingen zult leren 🙂 Veel plezier en succes met het verdiepen in dit fascinerende vakgebied!


Door Kevin op 6 mei 2015

Hi,

Ik heb ook een paar vragen voor jullie! Ik wil graag een membership website maken waarmee ik producten verkoop zoals video trainingen, 1on1 coaching (mentorschap), events, e-books en andere content. Ik wil deze website wel goed neerzetten t.a.v. webdesign, conversie, SEO, beleving etc. Nou heb ik gezien dat jullie een nieuw product hebben en mijn vragen zijn:

– Wat zijn de voordelen van het product Phoenix t.o.v. het zelf ontwikkelen van mijn website? Kan ik ook alleen het WP thema afnemen?
– Wat zijn de kosten van het nieuwe product?
– Hebben jullie tips/advies voor ondernemers die membership websites willen maken die maandelijkse inkomsten genereren? Ik wil niet onnodig het wiel opnieuw uitvinden 😉

Thanks alvast!

Groetjes


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Kevin,

Leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in Phoenix. Het lijkt me het handigst dat je contact hebt met een van onze coaches zodat je al je vragen kunt stellen en kunt kijken of het iets voor jou is om mee te gaan werken.
Als je het formulier op de volgende pagina invult dan kunt dat helemaal in orde: https://imu.nl/coaching/


Door Chris van der Krieke op 7 mei 2015

Hoi Kevin,

Uiteraard beantwoord ik je vragen graag.

Heb alleen geen gegevens van je 🙂

Als ik dat van je ontvang kan ik contact met je opnemen.

Gr.

Chris


Door Elise Noordermeer op 6 mei 2015

Beste Tony,

Ik ben benieuwd naar hoe ik mijn Click Through Rate aanzienlijk kan verhogen? Heb je daar tips voor? En daar bij komt: hoe verlaag ik de bounce rate – wat zijn de do’s en don’ts van een homepage als ik mensen met IT-problemen target?

Alvast bedankt en tot morgen!
Elise N.




Door Elise Noordermeer op 7 mei 2015

Ontzettend bedankt Seph, ga de artikelen lezen!

Greetz Elise


Door Chantal op 6 mei 2015

Kan ik de sessie later bekijken? Ik ben helaas om 11:00 niet in de gelegenheid om aan te schuiven.



Door Lucia op 6 mei 2015

Help! Wij willen de vindbaarheid van onze website (verhuurmakelaar) verbeteren. Wat zijn de actuele tips en trucs omtrent SEO? Hoe en waar moeten wij beginnen?



Door Marjo op 6 mei 2015

Beste Tonny,

Onlangs las ik dat Pinterest een veel belangrijker verkoopkanaal zou zijn/worden dan Facebook. Wat is jouw mening hierover en vergt Pinterest een andere SEO-techniek?

Kunnen we de sessie later terugkijken?

Succes morgen,
Marjo


Door Seph Fontane Pennock op 7 mei 2015

Ha Marjo,
Pinterest is nog bezig met het uitrollen van hun advertentieplatform. Actieve Pinteresters hebben al toegang gekregen tot het platform, maar het grote publiek moet nog even wachten. Ik heb hier veelbelovende berichten over gehoord en me reeds aangemeld om deel te kunnen nemen aan het adverteren. Houd dat vooral in de gaten zou ik zeggen!

SEO-technieken en Pinterest staan verder los van elkaar, alleen kan een goede aanwezigheid op Pinterest de SEO van je website versterken, net zoals bij de andere social media.

Persoonlijk zou ik Pinterest alleen toepassen in markten waarbij het logisch en natuurlijk is om veel met visuals te werken. Denk aan lifestyle, koken/recepten, make-up, haardracht etc.


Door Walter op 7 mei 2015

Onlangs heb ik een blog verplaatst naar een nieuwe domeinnaam. Ik heb voor alle pagina’s en berichten een 301 redirect gemaakt naar het nieuwe domein. Deze redirects heb ik getest en werken allemaal goed.

Als ik nu in Google kijk zie ik dat alle pagina’s en berichten zijn geïndexeerd op het nieuwe domein, maar ook nog steeds op het oude domein. De redirects heb ik ongeveer twee weken geleden gemaakt.

Hoe lang kan het duren voordat de ge-redirecte pagina’s van het oude domein niet meer in Google staan?


Door juliet op 7 mei 2015

ha tony
ik wil een nieuwe training promoten vanuit nieuwe omgeving http://www.impactRegisseur.nl – volgens jou opzet vanuit een betaalpagina.
vraag is wat nu beste werkt – voor verdere info doorlinken naar dbc of op impactRegisseur site blijven?
ben benieuwd, groet juliet


Door helga op 7 mei 2015

Hallo IMU,

Graag een paar tips ivm SEO specifiek voor afbeeldingen.
Zou tof zijn, dank U.



Door Melvin Wessels op 7 mei 2015

Hallo.
Via google WMT zie ik dat het aantal geïndexeerde pagina’s afneemt. Kan on page dubbele content hier de reden van zijn? Mijn pagina’s zijn namelijk met www en zonder www te vinden. Daarnaast zijn mijn pagina’s via code taal en SEO taal te vinden. Dus veel dubbele content. Hoe erg is het hebben van on page dubbele content? Hoe kan ik dit het beste aanpassen, met een 302 redirect, Rel=”canonical” of op een andere manier?

Heel erg bedankt!

Groetjes Melvin


Door Melvin Wessels op 7 mei 2015

Ik weet niet of het belangrijk is, maar ik heb geen site via wordpress


Door Jos op 7 mei 2015

Hallo,

Hebben jullie nog tips over hoe ik in google beter ga scoren op de trefwoorden fotograaf + plaatsnaam? Ik heb zelfs een domeinnaam met een exact match gekozen, maar het lijkt niet veel invloed te hebben. Mijn bedrijfsnaam is een andere dan mijn domeinnaam overigens.

Een andere korte vraag. Ik heb een keer een foto-expositie gehouden in de bibliotheek in de plaats waar ik mijn fotografiebedrijf heb. Ik heb toen aan ons plaatselijk online nieuwsblad een stukje gestuurd dat ze hebben geplaatst over de foto-expositie. Dat vind ik vaak terug in google als ik de juiste zoekwoorden intyp.

Mijn plan is om nog een foto-expositie te houden met een ander thema en weer een artikeltje in te sturen naar het online nieuwsblad, dit keer met goede SEO-woorden. Is dit een slimme tactiek, het zijn weer meerdere zoekresultaten die naar mij leiden?


Door Mike op 7 mei 2015

Mobilegeddon heeft nog niet echt effect op de Nederlandse SERP. Storm in een glas water? Hebben jullie voorbeelden van buitenlandse websites die wel getroffen zijn ?


Door Asmara op 7 mei 2015

Goedemorgen,

Ik heb de onderstaande vragen:

– Is het gebruik van landingspagina’s achterhaald en eerder schadelijk voor je ranking in Google?
– Uit hoeveel woorden moet content minimaal en maximaal uit bestaan? (Je wilt je bezoeker ook niet kwijtraken met te veel tekst maar ook goed vindbaar zijn voor Google)
– Wat is een goede tactiek voor linkbuilding?

Gr.,
Asmara


Door Gerard op 7 mei 2015

Beste jonge lui 😀

Allereerst leuk weer dat ik jullie webinar mag volgen! Super interessante informatie en op een leuke manier gebracht.

Vorige week had ik een discussie met iemand die zei dat longtail-keywords niet echt mee spelen in je SEO opmaak (een week nadat ik jullie webinar had bij gewoond). Ik was het niet met hem eens en gegeven moment heb ik het zo gelaten. Volgens paradiagram analyse die hij liet zien, zag ik wat hij bedoelde. Maar vanuit de consumer kijkend zoekt deze toch steeds meer op longtail?
Kan je hier wat meer over vertellen?

Mvg,
Gerard


Door jorrit op 7 mei 2015

Dubbele content wordt door Google als minder waardevol ingeschat. Is de techniek van Google dusdanig goed dat identieke content op verschillende sites die niet naar elkaar linken wordt gedetecteerd als dubbele content? Let wel beide sites worden door mij beheerd. De dubbele content betreffen blogs en columns. Op de ene site worden de columns passief geplaatst, interactie is niet mogelijk. Via de andere site wordt de trukendoos volledig opengetrokken.


Door Kegels op 7 mei 2015

Hallo,
De 3 blogs op de homepagina zijn die belangrijker voor google dan de andere blogs? En is het beter van regelmatig die blogs op de homepagina te veranderen van onderwerp of ze te laten staan.
Groetjes en alvast bedankt


Door Lina op 7 mei 2015

Hi,

Ik ben ook nog een newbie als het om SEO gaat (of het internet marketing in het algemeen). Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen leads en conversie, en welke verdient onze aandacht meer? Hebben jullie tips of best practices voor een wedding bureau zoals wij (bijv. hoe kunnen wij de keywoords competitie winnen als de concurrenten ook dezelfde keywoord(en) gebruiken?)

Alvast bedankt en tot straks


Door Irene Schaap op 7 mei 2015

Goedemorgen Tonny,

Ik maak mij grote zorgen over het verschijnsel van ‘duplicate content’. Mijn hobby kookblog bestaat nu 5,5 jaar en was altijd heel stabiel qua bezoekers en page views. Zo’n 175-200 bezoekers per dag, met uitschieters naar 500. Maar sinds half januari daalt het schrikbarend. Ik zit in de zandbad van Google (denk ik). Bij webmaster tools staan geen meldingen over een penalty. Een scan van een groot deel van mijn site via siteliner laat een hoog percentage ‘duplicate content’ zien. Maar ik begrijp niet hoe ik dat kan oplossen. Want ik herken het niet als zodanig. Ik bouw op dit moment ook een zakelijke site voor desembroodbakken en schrijf teksten voor diverse sites. Dus ik hou er nu wel rekening mee. Door de teksten niet overal te herhalen, maar creatief te herschrijven en boodschappen op verschillende manieren te omschrijven, om duplicate content te voorkomen. Graag jouw visie en richting voor oplossing. Thx! Een wanhopige blogger…



Door Ilse van der Voorden op 7 mei 2015

Waar kan ik het beste blogs plaatsen, op een bestaande website, of op een specifieke website/landingspage en hoe krijg ik daar traffic naartoe via social media.


Door Bram op 7 mei 2015

Waar kan je easy video player downloaden/kopen?



Door Bram op 7 mei 2015

Haha, bedankt Seph. Zover was ik ook al, maar ik had begrepen dat het geld zou kosten.


Door Erik op 7 mei 2015

Waarom kiezen voor PLAIN tekst in een mailing ipv HTML?


Door Irene Schaap op 7 mei 2015

Mijn website is nu nog alleen een landingpage, maar de site is bijna klaar. Hoe kan ik de vervelende index eruit krijgen? Ik begrijp dat het te maken heeft met Windows gebaseerde server van de host. Maar hoe kan ik het oplossen? Als ik de postname aanpas en de index eruit haal, dan is de pagina niet zichtbaar. Ik heb weleens gehoord van het plaatsen van een bestandje via ftp naar de database? Voor mij duister gebied….

Thx alvast!


Door Jantje D op 7 mei 2015

Jullie maken gebruik van platte tekst in jullie e-mail berichten, zonder afbeeldingen. Doen jullie dit met een achterliggende gedachte? Werkt dit voor jullie beter dan een standaard mail template?


Door Jan ten Veldhuis op 7 mei 2015

De Website is vanaf 1 januari 2015 in de lucht.
Tot heden heb ik weinig bezoekers, ondanks een advertentie-campagne in een
regionaal weekblad.,
Wat kan ik verder doen?

Groetjes,
JanH.


Door Jan op 7 mei 2015

Kunnen jullie in eenvoudige bewoording uitleggen hoe je een website sneller kan krijgen?
En is dit te doen voor iemand die niet thuis is in de techniek van de opbouw van een website,


Door Edwin Biesheuvel op 7 mei 2015

Hoi,
Mijn vraag is de volgende:
Ik heb een soort marktplaats template gekocht, maar in de CMS kan je niet de verkoopresultaten exporteren naar je boekhouding.
Ik wil dat door hun laten aanpassen, maar welk bestandsformaat is voor de boekhouding ideaal? .CSV ?
Alvast bedankt voor het beantwoorden.
groet,
Edwin


Door Juliette op 7 mei 2015

Klopt het dat als je berichten inplant bij Facebook deze een lager bereik halen dan wanneer je ze direct post?


Door Griffin Dettmer op 7 mei 2015

Hey Juliette,

Ik zat even wat vragen te lezen en zag deze voorbij komen.
Dit is niet het geval. Hoe groot je bereik is, is afhankelijk van hoe aantrekkelijk de geposte content is om te delen voor bezoekers, wanneer het gepost is (na etenstijd zullen bijvoorbeeld meer mensen op facebook zitten en je bericht dus zien dan tijdens het gezamenlijke familiefestijn 😉 )
Ik persoonlijk plan mijn berichten zo vaak mogelijk in, dit zorgt voor consistentie (als je elke dag om 12:00 iets post, is de kans groter dat je bezoekers dan ook gaan kijken voor updates, en het is voor je zelf natuurlijk overzichtelijker). Ook behaal ik met plannen een groter organisch bereik, omdat ik weet wanneer mijn doelgroep op Facebook zit en dan kan ik op die momenten mijn berichten inplannen.

Eelco de Boer van Winst.nl heeft onlangs een blogpost geschreven met tips om meer succes te hebben op Facebook. Als je er wat verder in wilt verdiepen, is het misschien interessant daar even te kijken 😉

Griffin


Door Juliette op 7 mei 2015

Dank je wel Griffin. Dan is het dus een fabeltje, fijn dat die nu uit de wereld is!


Door Jeremy op 7 mei 2015

Hoe kan je het beste producten om je eigen merk als persoon heen marketen? In mijn geval http://www.jeremysmids.nl bijvoorbeeld waarin ik memberships aanbied enzo.

Thanks 🙂


Door Juliette op 7 mei 2015

Wat doe je met producten die uitverkocht zijn in de webshop, maar nog steeds goed vindbaar op bent via Google? Verwijder je het product, redirect je het product of is er een andere tip?


Door Heino op 7 mei 2015

Beste,
nog een vraagje.
Ik heb een content geschreven met allerlei trefwoorden met meer uitleg erover.
150 woorden per trefwoord en 44 trefwoorden. Dus een redelijk veel content.

Ik zou dit graag met de tags willen koppelen, dus bijvoorbeeld fiets als tag en daar de content aan gekoppeld.
De tags als trefwoorden zou ik dan willen toevoegen op 1 pagina gekoppeld aan de beschrijving ervan.
Ik zou zeggen zoals jullie kennisbank neergezet hebben.
bedankt.


Door Asmara op 7 mei 2015

Aanwezig, zie kwik kwek en kwak



Door Renzo op 7 mei 2015

Webcam en beeld is te zien.
Webcam alleen niet meer zodra je beeld op fullscreen zet.


Door Renzo op 7 mei 2015

Hapert soms wel…


Door Elise Noordermeer op 7 mei 2015

ja ik ben er bij! heb er zin in 🙂 mijn vragen gingen over bounce rate & ctr


Door Melvin Wessels op 7 mei 2015

Melvin Wessels.
Jullie zijn zichtbaar en duidelijk hoorbaar.
Groetjes Melvin


Door Marcel op 7 mei 2015

Morgen is het reguliere webinar op vrijdags…. waarom combineren jullie dit webinar niet met die van morgen?


Door Jan op 7 mei 2015

Jullie zijn goed te zien.
Succes er mee.






Door hans op 7 mei 2015

Ik heb een webshop met .nl en .be domeinnaam. Bij mijn hostingbedrijf kan ik kiezen om mijn hosting op een Nederlandse of Belgische server te plaatsen. Voor mijn seo is het het beste dat ik dit doe voor elke webshop apart. Nu werk ik met Prestashop multishop zodat ik dat maar 1x moet aanpassen. Dan moet ik er echt 2 aparte shops van maken. Of zie ik dit fout?


Door hans op 7 mei 2015

oeps het antwoord gemist 🙁


Door Maarten Willemsen op 7 mei 2015

Ik als student zijnde ben benieuwd hoe jullie de toekomst van SEO inzien.

Zal hier over 10/15 jaar bijvoorbeeld nog steeds actief op ingespeeld worden? Waar wijzen de huidige trends naartoe?

ps. ik zou graag een seminar bij willen wonen !




Door Maarten op 7 mei 2015

Zijn er landspecifieke verschillende marketing strategieën?
Zijn er verschillen te noemen die per land succesvol zijn?


Door Maarten op 7 mei 2015

Bedankt voor jullie reactie jongens. ik wacht op de titel van het boek


Door Heino op 7 mei 2015

viagra * kopen.biz aan mekaar en zonder *, deze rankt al enorm goed op viagra kopen en nog meer dan 100 trefwoorden, schommelt rond de 6 a 8 in google.nl en be, hoe kan ik hem nog hoger krijgen in de ranking?
Heb al verschillende technieken toegepast zoals de teksten optimaliseren met h tags, vette woorden etc.. Lichte linkbuilding, social media koppeling etc..
wat kan ik nog verbeteren?


Door Heino op 7 mei 2015

Klein probleempje, zit dan in Turkije ivm de seminair dat u voorstelt :p


Door Kim op 7 mei 2015

FB, Twitter, LinkedIn etc, teveel posten schrikt klanten af. Wat is nu een juist aantal tweets, posts per week om te plaatsen?


Door Heino op 7 mei 2015

de hoofdtitel is meestal h1 tag, de beginnende titel in de tekst, moet dit onmiddelijk h2 zijn of h1?


Door Monique Veenman op 7 mei 2015

komen er kosten wanneer ik het coachingsformulier invul en gebruik van jullie maak?



Door Babette Nijhof op 7 mei 2015

Hi!
Kunnen jullie alvast iets vertellen over de opt-in resultaten bij een pop-up (opt-in) scherm (die binnenkort ook in Phoenix beschikbaar komt)?

Groetjes,
Babette


Door glenn op 7 mei 2015

Beste,

ik leer nu al veel
een vraag is er een site waar ik voorbeeld heel veel linkjes kan vinden of kan plaatsen, enof is er ook een het zelfde voor artikelsites??
dank u


Door Renzo op 7 mei 2015

Qua snelheid van de website, bezoekersaantallen die tegelijk op de site kunnen zijn, nieuwe webtechnieken e.d.
Is het slim om bijv. Node.js te gebruiken boven PHP?
En wat aan front-end framework? (Niets, Reactjs, Angularjs enz)


Door Rube van Tienen op 7 mei 2015

Ik heb jullie nieuwe SEO- tactiek ontdekt!
Er staat in jullie titel een emoji-tekentje!
Geniaal!


Door Chris van der Krieke op 7 mei 2015

Hallo Rube van Tienen,

Zou je jouw gegevens even naar ons kunnen mailen?

Je was de eerste met het goede antwoord en wint een gratis kaartje voor “Winnen in Google 2015”.

Gr.

Chris
Team IMU


Door Elke op 7 mei 2015

Er staat voor de titel een tekentje: 🔫


Door Elke op 7 mei 2015

Als er geen plaats meer is, kan ik zelf wel een stoel mee brengen 😉


Door Nina van der Hoeven op 7 mei 2015

Antwoord op de vraag om kans te maken op het SEO Seminar:

Zoveel mogelijk mensen laten reageren op dit blog! Door men vragen te laten stellen over SEO en nu dus door antwoord te geven op jullie vraag 😉


Door Jeremy op 7 mei 2015

De reacties via het blogbericht laten stellen!



Door Ydwer op 7 mei 2015

Antwoord op jullie vraag met de truc, onderstaande lijst met de categorieën onderaan de pagina?

Klik gerust ook eens door onze categorieën heen:

Internet Marketing SEO Ondernemerschap Opnames Webinars Social Media Sales & Verkooptips Facebook Marketing Neuromarketing Website Effectiviteit Persoonlijke Ontwikkeling Copywriting E-mail Marketing Inspirerende Interviews Inspiratie & Motivatie Marketing Tips Time Management Content Marketing


Door jorrit op 7 mei 2015

Ja daar zit t hem waarschijnlijk in en dan met name de tekst die in de ballonnetjes staan.


Door Mike op 7 mei 2015

Dit is het inderdaad!


Door Walter op 7 mei 2015

Volgens mij is het ‘trucje’ het icoontje dat jullie in de meta title van deze pagina hebben geplaatst.


Door Elise Noordermeer op 7 mei 2015

jullie gebruiken kleine symbooltjes (computerscherm bij dit artikel) en een pistool bij blog hoe elimineer ik…

COOL 😀


Door Irene Schaap op 7 mei 2015

Volgens mij hebben jullie bovenaan de site de tekst geplaatst waar jullie ook mee bovenaan staan in google zoekresultaten.


Door Babette op 7 mei 2015

Welke veranderingen denken jullie dat Google de komende jaren nog meer gaan doorvoeren? Kunnen jullie even in jullie glazen bol kijken?


Door Nina van der Hoeven op 7 mei 2015

Graag maak ik kans op een plek tijdens het SEO Seminar:

Jullie maken gebruik van Emoji symbols. Ik denk dat jullie dit bedoelen als ‘sneaky tactiek’ om hoger in Google te komen. Alleen weet ik ook dat Google gaat stoppen met het weergeven van deze symbolen.

Vandaar dat een mogelijke ‘sneaky tactiek’ ook kan zijn dat jullie zoveel mogelijk mensen willen laten reageren op dit blog (ik werk hier graag aan mee ;-)). Door men vragen laten te stellen via dit blog en ook een ‘prijsvraag’ te starten in dit blog. Slim! 🙂

Groeten,
Nina


Door Benjamin op 7 mei 2015

Does Google Crawl words in paths? Like for example: If you use absolute paths instead of relative paths for you stylesheet/script/theme attachments.


Door Mike op 7 mei 2015

Seo Seminar ticket:

Een linkje in de footer naar je eigen website.


Door Ilse van der Voorden op 7 mei 2015

Bedankt weer voor alle info, ben er de volgende keer ook graag weer bij!


Door Babette op 7 mei 2015

Ik heb de chatfunctie van formilla geïnstalleerd omdat ik in een lancering zit. Ik heb daardoor aardig wat bezoekers een klant kunnen maken doordat ik direct laagdrempelig vragen kon beantwoorden! Zeker een tip dus:) Gaan jullie deze functie ook gebruiken / testen op IMU?

Babette


Door Mike op 7 mei 2015

( ͡° ͜ʖ ͡°) Werkt dit ook in de titel?


Door Jeroen op 10 mei 2015

Komt dit vragenuurtje ook op Youtube te staan voor degenen die er niet live bij konden zijn.?

Groeten Jeroen

Plaats een reactie




Phoenix WebsitePhoenix Website