Winnen in Google?
SEO BoekOntvang het boek

Page content

Aandacht is schaars…

Als er iets steeds schaarser wordt op het internet dan is het wel aandacht. De tijd dat je een video van een uur online kon plaatsen en ervan uit kon gaan dat al je bezoekers die video uit zouden kijken is wel voorbij

Tegenwoordig gaat alles snel, mensen worden constant afgeleid en zullen dus ook niet meer al te lang blijven hangen bij een website, artikel, video of salespage wanneer dit niet boeiend genoeg blijft.

Je zult er in je teksten rekening mee moeten houden dat je constant opnieuw de aandacht moet grijpen en je lezer moet blijven prikkelen om hem/haar vast te houden.

Wanneer je de aandacht heb gegrepen zoals ik uitleg in mijn artikel over de AIDA formule dan ben je natuurlijk nog lang niet klaar, je zult dat om de paar alinea’s opnieuw moeten doen.

Mensen zijn verveeld wanneer ze het internet op gaan en ze klikken alleen op dingen die ze interessant vinden of waar enige vorm van entertainment in zit.

Je zult je teksten zo op moeten maken dat er weinig afleiding in zit en dat je jouw lezers echt gaat “opzuigen” in je verhaal.

Probeer hier ook rekening mee te houden in je video‘s, webinars en alle andere dingen die je op het internet doet. Aandacht is alles en het zal steeds moeilijker worden om die te grijpen en vast te houden.

    Comment Section

    0 reacties op “Aandacht is schaars…

    Plaats een reactie