arrow_drop_up arrow_drop_down
21 juli 2020 

Ondernemen, inspireren en investeren (Interview met Tonny Loorbach)

Dames en heren, welkom bij weer een nieuw Slippertje in de Ondernemen Op Slippers podcast! Deze week heb ik de enige echte Tonny Loorbach te gast, echt super gaaf! Waarschijnlijk ken jij Tonny wel van de Internet Marketing Unie, maar hij is daarnaast ook nog eens investeerder én auteur van het boek ‘Online Marketing Tornado’! En met auteur bedoel ik eigenlijk een best seller auteur, Tonny verkocht namelijk maar liefst 15.000 boeken binnen 2,5 week, echt ongelofelijk!

Deze podcast, met als je het mij vraagt dé webpsycholoog van Nederland, zit boordevol met tips die voor iedere marketeer bruikbaar zijn. Daarnaast zitten er ook onwijs leuke en verrassende verhalen in die je niet van Tonny zou verwachten! Verder vertelt Tonny Loorbach in dit Slippertje over:

  • welke plannen hij zou maken in het geval hij nog maar 3 maanden te leven zou hebben
  • hoe zijn oom en diens business een inspiratie voor hem waren
  • de welbekende 6-jes cultuur
  • hoe zijn werk voor Eelco de Boer uiteindelijk zijn eerste onderneming werd
  • de financieel moeilijke tijd en de stress die dit met zich mee bracht
  • hoe hij van ondernemer, investeerder werd
  • én het succes van de ‘Online Marketing Tornado’

Persoonlijk ken ik Tonny Loorbach al jaren en toch weet hij nog heel verrassend uit de hoek te komen! Ik hoop dat jullie net zoveel zin hebben als ik in deze podcast, laten we snel gaan luisteren, let’s go!

Over de schrijver
Mijn naam is Bas Urlings, ik sta ook wel bekend als de 'Ondernemer op Slippers'. Ik reisde met mijn gezin namelijk 2 jaar lang de wereld rond, bezocht meer dan 50 landen, terwijl mijn business op volle toeren doordraaide. Na onze terugkeer in Nederland ging mijn E-commerce bedrijf 20x over de kop en als slagroom op de taart won ik in 2018 de Crossborder Award voor het snelst groeiende internetbedrijf van Nederland!
Reactie plaatsen