Meer resultaat uit je nieuwsbrieven?
Meer resultaat uit je nieuwsbrieven?
7 augustus 2014 

Meer resultaat uit je nieuwsbrieven?

Als je meer resultaat wilt halen uit je nieuwsbrieven en effectievere e-mailmarketing wilt gaan doen kun je gebruik maken van het zogenaamde HADES Model. Dit zijn een aantal triggers die in je mail zouden kunnen zitten waardoor je resultaat krijgt. In deze video leg ik je uit wat het HADES model precies inhoudt en hoe je deze in kunt zetten bij je nieuwsbrieven:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is de oprichter en eigenaar van de IMU en enkele andere software- en online marketing bedrijven. Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij in 2018 een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.

Door Rosanne op 15 August 2014

Mooie uitleg! Wat je ook nog zou kunnen doen (ook al weet ik niet precies onder welke letter van HADES dit valt) is retargeting inzetten voor de lezers van jouw nieuwsbrief. Zo kan je de boodschap nog extra kracht bijzetten. Ze krijgen deze na het wegklikken van de nieuwsbrief zo nog meerdere malen te zien. Wel altijd letten op je frequency cap, anders wordt het de A van Achtervolgen ;). Heb er hier een artikel over geschreven: https://www.adcrowd.com/nl/blog/hoe-werkt-retargeting-de-nieuwsbrief

Door rob op 24 September 2014

Weer erg interessant, goed artikel!

Door jamey op 18 December 2014

handige artikel !

Reactie plaatsen