Meer resultaat uit je nieuwsbrieven?
arrow_drop_up arrow_drop_down
7 augustus 2014 

Meer resultaat uit je nieuwsbrieven?

Als je meer resultaat wilt halen uit je nieuwsbrieven en effectievere e-mailmarketing wilt gaan doen kun je gebruik maken van het zogenaamde HADES Model. Dit zijn een aantal triggers die in je mail zouden kunnen zitten waardoor je resultaat krijgt. In deze video leg ik je uit wat het HADES model precies inhoudt en hoe je deze in kunt zetten bij je nieuwsbrieven:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Stefan
Rosanne

Door

Rosanne

op 15 August 2014

Mooie uitleg! Wat je ook nog zou kunnen doen (ook al weet ik niet precies onder welke letter van HADES dit valt) is retargeting inzetten voor de lezers van jouw nieuwsbrief. Zo kan je de boodschap nog extra kracht bijzetten. Ze krijgen deze na het wegklikken van de nieuwsbrief zo nog meerdere malen te zien. Wel altijd letten op je frequency cap, anders wordt het de A van Achtervolgen ;). Heb er hier een artikel over geschreven: https://www.adcrowd.com/nl/blog/hoe-werkt-retargeting-de-nieuwsbrief

rob

Door

rob

op 24 September 2014

Weer erg interessant, goed artikel!

jamey

Door

jamey

op 18 December 2014

handige artikel !

Reactie plaatsen