arrow_drop_up arrow_drop_down
26 juli 2014 

Quotes om een headline, goed idee?

Waarom plaatsen internet marketeers altijd quotes om hun headlines?

Quotes om een headline worden door veel mensen als lelijk ervaren. Toch wordt het door veel marketeers gebruikt. Je ziet dit met name op traditionele salespages in de grote rode koppen. In deze korte video leg ik je uit of het gebruik van quotes om een headline een verschil maakt voor je conversie en of je het zou moeten toepassen op jouw website / salespage

Aanhalingstekens gebruiken in een headline:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Rob

Door

Rob

op 13 October 2014

Ik geef je groot gelijk tonny, leuke video trouwens

Bas

Door

Bas

op 11 September 2015

Hoi Tonny, Vanwaar gebruik je nu geen quotes meer op je salespage? https://imu.nl/masterclass/

Reactie plaatsen