arrow_drop_up arrow_drop_down
5 augustus 2014 

Happy Talk...

Wanneer je veel gebruik maakt van teksten op je website of webshop kun je gebruik gaan maken van rijke tekst. Deze rijke tekst is eigenlijk het tegenovergestelde van het zogeheten ‘Happy Talk’, waar veel ongetrainde ondernemers of internet marketeers gebruik van maken. In deze video leg ik je uit wat beide termen betekenen en hoe je zelf rijke tekst kunt gaan schrijven:

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Rudolf

Door

Rudolf

op 5 August 2014

Verlies je hierdoor niet juist veel woorden/phrases waarop je in Google gevonden wilt worden?

Tonny Loorbach

Door

Tonny Loorbach

op 5 August 2014

Schrijf je voor Google of schrijf je voor je bezoekers? Wat heb je aan bezoekers uit Google als die bezoekers je teksten niet lezen / geen resultaat opleveren. ;)

Rowdy Groothedde

Door

Rowdy Groothedde

op 5 August 2014

Ik denk dat als je probeerd over te komen zoals je bent op het internet, je bezoeker hier veel meer waarde aan hecht dan 'Happy talk'. Less is more!

Dakpannen Vervangen
Reactie plaatsen