Omzet en met name cashflow is als benzine voor je business. Zonder omzet moet je zelfs eerder spreken van een hobby dan van een bedrijf.
Zodoende is je betaalpagina de belangrijkste pagina op je website want dát is de pagina waarop jouw bezoeker daadwerkelijk besluit om de financiële transactie wel of niet te maken. Hoe goed je aanbod en je marketingpropositie ook is; Elk ‘conversie-lek’ in je betaalpagina levert jou een direct omzet- en cashflowverlies op.
Wij hebben sinds 2010 miljoenen euro’s omzet gemaakt met onze bedrijven en het merendeel daarvan kwam voort uit online sales (via onze website, conversiepagina’s en marketingfunnels).
Toch sloegen wij onszelf voor ons hoofd toen we realiseerden hoeveel omzet wij op dagelijkse basis lieten liggen. We spreken sindsdien van ‘gratis geld’ op het moment dat we meer verkopen en omzet halen uit onze bezoekers en conversie-processen.
Online sales is een vaak wat je met chirurgische precisie kunt aanpakken omdat de kleinste details een wereld van verschil kunnen maken. In dit e-book geven wij je tips om je betaalpagina te optimaliseren, minder klanten te ‘verliezen’, meer verkopen te maken én je klantwaarde / winstmarge enorm te verhogen.