Conversiekillers in je webshop! (elimineer afleiding)
arrow_drop_up arrow_drop_down
28 juli 2014 

Conversiekillers in je webshop!

Conversiekillers komen voor op vrijwel elke pagina op het internet waar iets op verkocht wordt. Deze conversiekillers zijn elementen die ervoor zorgen dat je minder verkopen maakt of minder resultaten behaalt met jouw webshop of pagina. In deze video leg ik je een makkelijke manier uit om de voornaamste conversiekillers uit je webshop of salespage te halen.

Over de schrijver
Tonny Loorbach is ondernemer en investeerder. Hij specialiseert zich sinds 2007 in online marketing en richtte in 2010 de IMU op. Inmiddels is hij naast de IMU eigenaar van 5 andere software- en online marketing bedrijven (Phoenix, Huddle, Plug&Pay, Switch en Salespassie), heeft hij zijn eigen stichting (De Loorbach Foundation) en een investeringsmaatschappij (Loorbach²). Tonny trainde al 120.000+ ondernemers en met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.
Monique - Beads & Basics

Door

Monique - Beads & Basics

op 28 July 2014

Dit vind ik wel een leuke :) Haal vannacht om 0.00 in ieder geval voor een week de social media knoppen van me webshop, die bij mij behoorlijk aanwezig zijn, eens kijken wat dat met de conversie doet. Zal volgende week laten weten hoe het ging

Tonny Loorbach
Elian van Nunen

Door

Elian van Nunen

op 12 August 2014

Hallo Moniek, Heb je positief resultaat geboekt? Of valt het pas nu te testen, nu iedereen weer terug komt van vakantie?

henk

Door

henk

op 29 September 2014

Echt een goeie tip, bedankt!

Reactie plaatsen