Conversie optimalisatie training
Conversie optimalisatie training
8 maart 2016 

Conversie optimalisatie training

  • Hoe haal je meer resultaat uit je website bezoekers?
  • Zijn we een homo economicus of irrationele consument?
  • En wat is nu eigenlijk echt lekkerder? Coca Cola of Pepsi?

Conversie optimalisatie training

Bekijk onderstaande Conversie optimalisatie training uit het vorige IMU Event (2015) en krijg inzicht in het brein en het gedrag van je website bezoekers. Leer de kunst van de online verleiding en prikkel de “5 breinen” van je bezoekers. Ontdek neuromarketing en persuasive copywriting voorbeelden die je doen glimlachen, verbazen, blozen en je conversie laten knallen!

Over de schrijver
Tonny Loorbach is de oprichter en eigenaar van de IMU en enkele andere software- en online marketing bedrijven. Met zijn boek 'Doelgerichte SEO' scoorde hij in 2018 een #1 besteller. Naast SEO is Tonny specialist op het gebied van WebPsychologie; een combinatie van conversie optimalisatie, online gedragspychologie en neuromarketing.

Door

Emmelie

op 10 March 2016

Tonny, dank je wel! Veel eye-openers en inzichten om mee aan de slag te gaan.

Door

Tonny Loorbach

op 10 March 2016

Super! Ik hoor het graag wanneer je ergens mooie resultaten mee behaald hebt!

Door

Ingrid

op 10 March 2016

Even 10 minuten over............dan even met een kop koffie luisteren naar Tonny.

Door

Daan

op 12 March 2016

vind het deel, waarom mensen iets kopen interessant. Alleen weet nog niet hoe ik dit kan verwerken in onze kleding webshop.

Door

Thomas

op 7 September 2016

zeer informatief en zit goed in elkaar, vooral waarom mensen iets kopen was goed.

Door

Gustavo Woltmann

op 10 January 2017

Weer een interessante talk, bedankt om het te delen Tonny.

Door

Ad Kern

op 30 May 2017

Beste Tonny, Ik heb het nog nooit iemand zo duidelijk horen uitleggen. Bovendien geloofwaardig en op een sympathieke aard !! Chapeau !!

Reactie plaatsen