De 8x8 Challenge!
8x8 Challenge IMUGratis toegang

Doe mee met de 8x8 challenge!

De IMU wordt 8 jaar en geeft daarom 8 gloednieuwe online marketing trainingen weg!

Page content

Conversie optimalisatie training

article content

Conversie optimalisatie training

  • Hoe haal je meer resultaat uit je website bezoekers?
  • Zijn we een homo economicus of irrationele consument?
  • En wat is nu eigenlijk echt lekkerder? Coca Cola of Pepsi?

Conversie optimalisatie training

Bekijk onderstaande Conversie optimalisatie training uit het vorige IMU Event (2015) en krijg inzicht in het brein en het gedrag van je website bezoekers. Leer de kunst van de online verleiding en prikkel de “5 breinen” van je bezoekers. Ontdek neuromarketing en persuasive copywriting voorbeelden die je doen glimlachen, verbazen, blozen en je conversie laten knallen!

Comment Section

9 reacties op “Conversie optimalisatie training




Door Emmelie op 10 maart 2016

Tonny, dank je wel! Veel eye-openers en inzichten om mee aan de slag te gaan.


Door Tonny Loorbach op 10 maart 2016

Super! Ik hoor het graag wanneer je ergens mooie resultaten mee behaald hebt!


Door Ingrid op 10 maart 2016

Even 10 minuten over…………dan even met een kop koffie luisteren naar Tonny.


Door Daan op 12 maart 2016

vind het deel, waarom mensen iets kopen interessant. Alleen weet nog niet hoe ik dit kan verwerken in onze kleding webshop.


Door Thomas op 7 september 2016

zeer informatief en zit goed in elkaar, vooral waarom mensen iets kopen was goed.


Door Gustavo Woltmann op 10 januari 2017

Weer een interessante talk, bedankt om het te delen Tonny.


Door Ad Kern op 30 mei 2017

Beste Tonny,
Ik heb het nog nooit iemand zo duidelijk horen uitleggen. Bovendien geloofwaardig en op een sympathieke aard !! Chapeau !!

Plaats een reactie