Bianca verbindt 48.000+ mensen
met haar gebarentaal e-learning
Bianca is doof en startte zonder ervaring, vanuit het huis van haar moeder, een online business met alleen haar laptop en telefoon. Nu kan iedereen dankzij haar gebarentaal leren.
Bianca verbindt 48.000+ mensen
met haar gebarentaal e-learning
Bianca is doof en startte zonder ervaring, vanuit het huis van haar moeder, een online business met alleen haar laptop en telefoon. Nu kan iedereen dankzij haar gebarentaal leren.
Bianca verbindt 48.000+ mensen met haar gebarentaal e-learning
€950.000+
Communicatiebarrières doorbroken
Toen Bianca's gehoor verslechterde en ze van slechthorend naar doof ging, wilden haar vrienden en naasten niets liever dan de mogelijkheid behouden om met haar te communiceren. In hun zoektocht naar een gebarentraining merkten ze al snel dat het niet zo eenvoudig was.
Alle gebarentrainingen die ze vonden...
Dat moest én zou veranderen. Bianca besloot het heft in eigen hand te nemen: Ze wilde gebarentaal leren niet alleen effectief en makkelijk maken, maar vooral leuk en inclusief voor iedereen.
Toen Bianca's gehoor verslechterde en ze van slechthorend naar doof ging, wilden haar vrienden en naasten niets liever dan de mogelijkheid behouden om met haar te communiceren. In hun zoektocht naar een gebarentraining merkten ze al snel dat het niet zo eenvoudig was.
Alle gebarentrainingen die ze vonden...
Dat moest én zou veranderen. Bianca besloot het heft in eigen hand te nemen: Ze wilde gebarentaal leren niet alleen effectief en makkelijk maken, maar vooral leuk en inclusief voor iedereen.
Ze ontwikkelde een laagdrempelige challenge met vrolijke marketing, een gezellige tone-of-voice en échte verhalen over haar ervaringen als slechthorende. Ze maakte zelf een eigen logo en huisstijl, filmde met haar telefoon en zette haar aanbod op een landingspagina.
Wat begon als een bescheiden initiatief groeide explosief, met 500 deelnemers in het eerste jaar en 3200 deelnemers in het tweede jaar, iets wat ze nooit had verwacht.
Ze ontwikkelde een laagdrempelige challenge met vrolijke marketing, een gezellige tone-of-voice en échte verhalen over haar ervaringen als slechthorende. Ze maakte zelf een eigen logo en huisstijl, filmde met haar telefoon en zette haar aanbod op een landingspagina.
Wat begon als een bescheiden initiatief groeide explosief, met 500 deelnemers in het eerste jaar en 3200 deelnemers in het tweede jaar, iets wat ze nooit had verwacht.
Je eigen marketingmachine bouwen?
Met onze tools zet je deze in een handomdraai online!
Via advertenties genereert Bianca leads door een gratis gebarentaalcursus aan te bieden. Op de landingspagina van deze weggever, kunnen geïnteresseerden zich hiervoor inschrijven.
Eenmaal ingeschreven, belanden haar leads in een e-mailfunnel waarin ze haar leads opwarmt voor de GebarenChallenge. Deze kunnen zij aanschaffen via haar verkooppagina. Op de betaalpagina worden de laatste twijfels weggenomen en kunnen haar klanten daadwerkelijk afrekenen.
Nadat het bestelproces is afgerond, ontvangen haar klanten automatisch toegang tot de challenge in haar cursussite.
Je eigen marketingmachine bouwen?
Met onze tools zet je deze in een handomdraai online!
Bianca heeft haar e-learning business opgebouwd met beperkte middelen en weinig ervaring. Met haar laptop en telefoon ging ze aan de slag om te maken wat ze al die jaren had gemist. Dit waren haar sleutels tot succes:
Niet meer 1-op-1, of in kleine groepjes werken. Dit was te vermoeiend en niet schaalbaar. Online cursussen hebben gezorgd voor een grotere impact terwijl ze meer energie overhield.
Eén simpele videoadvertentie van 1 minuut, gefilmd met haar telefoon, zorgde voor 540% groei in deelnemers.
Door échte persoonlijke verhalen te delen met dingen waar ze zich vroeger voor schaamde, zet ze haar marketingboodschap enorm veel kracht bij.
De eerste jaren lanceerde ze slechts 1x per jaar, waardoor toegang krijgen tot de challenge exclusiever werd en ze momentum creëerde om deel te nemen.
De eerste jaren vroeg Bianca slechts €29,95 voor haar complete jaarprogramma. Hoewel dit erg laag geprijsd is, ging het verhaal over haar programma snel rond: "Het kost maar 3 tientjes!"
Bianca heeft haar e-learning business opgebouwd met beperkte middelen en weinig ervaring. Met haar laptop en telefoon ging ze aan de slag om te maken wat ze al die jaren had gemist. Dit waren haar sleutels tot succes:
Eén simpele videoadvertentie van 1 minuut, gefilmd met haar telefoon, zorgde voor 540% groei in deelnemers.
Door échte persoonlijke verhalen te delen met dingen waar ze zich vroeger voor schaamde, zet ze haar marketingboodschap enorm veel kracht bij.
De eerste jaren lanceerde ze slechts 1x per jaar, waardoor toegang krijgen tot de challenge exclusiever werd en ze momentum creëerde om deel te nemen.
De eerste jaren vroeg Bianca slechts €29,95 voor haar complete jaarprogramma. Hoewel dit erg laag geprijsd is, ging het verhaal over haar programma snel rond: "Het kost maar 3 tientjes!"
Om haar online marketingmachine te bouwen, heeft Bianca slim gebruik gemaakt van onze tools.
Om haar online marketingmachine te bouwen, heeft Bianca slim gebruik gemaakt van onze tools.
Plug&Pay
Met Plug&Pay kon Bianca in 5 minuten de beste betaalpagina online zetten, voor zowel eenmalige transacties als abonnementen. Ook maakte ze slim gebruik van conversie verhogende technieken zoals een countdown timer tijdens de lancering om schaarste te benadrukken.
Plug&Pay
Met Plug&Pay kon Bianca in 5 minuten de beste betaalpagina online zetten, voor zowel eenmalige transacties als abonnementen. Ook maakte ze slim gebruik van conversie verhogende technieken zoals een countdown timer tijdens de lancering om schaarste te benadrukken.
Huddle
Met Huddle zette Bianca in een handomdraai een ledensite online voor haar digitale programma en een community. Inclusief gratis Huddle app voor haar leden. Ze maakte slim gebruik van de dripping-functie om haar lessen tijdens de challenge automatisch wekelijks vrij te geven.
Huddle
Met Huddle zette Bianca in een handomdraai een ledensite online voor haar digitale programma en een community. Inclusief gratis Huddle app voor haar leden. Ze maakte slim gebruik van de dripping-functie om haar lessen tijdens de challenge automatisch wekelijks vrij te geven.