Heb je een urgent issue met Phoenix, Huddle of Plug&Pay?

Met Phoenix, Plug&Pay en Huddle faciliteren we jou als ondernemer om meer online succes te behalen. Dit zijn softwaretools en helaas kunnen er zich uitzonderingen voordoen waardoor je een urgent probleem hebt waar je z.s.m. mee geholpen wil worden. Daarom hebben we deze "alarmpagina" gecreëerd zodat ons team direct op de hoogte wordt gesteld als je een probleem hebt dat jouw business op dit moment in gevaar brengt.

NB: Deze alarmpagina is echt alleen voor urgente issues. Ons team wordt hiervoor via een speciale notificatie gealarmeerd (ook 's avonds en in het weekend).

Heb je een spoedissue?


Wat je kunt verwachten:

1. Snel een reactie van ons supportteam

2. Onze programmeurs fiksen je issue zo spoedig mogelijk

3. Wij houden je op de hoogte zodat je weer aan de slag kunt

Staat je issue hierbij?

Phoenix

Mijn site laadt niet

Het kan zijn dat de DNS-instellingen van jouw domeinnaam niet (meer) kloppen. Bekijk bijvoorbeeld deze handleiding om te checken of jouw DNS-instellingen nog goed staan.

Mijn site is niet beveiligd / SSL werkt niet

Heb je de AAAA-records bij jouw domein wel verwijderd? Als er nog AAAA-records actief staan bij jouw domeinnaam kan dat de beveiligde weergave verstoren. Check in deze handleiding welke DNS-instellingen er bij jouw domeinnaam ingesteld moeten zijn.

 

Huddle

Mijn Huddle laadt niet

Staat Huddle op jouw eigen domein? Het kan zijn dat de DNS-instellingen van jouw domeinnaam niet (meer) goed staan. Bekijk deze handleiding om te zien welke DNS-instellingen er ingevuld moeten zijn bij jouw domeinnaam.

Plug&Pay

Er is geen betaalmethode beschikbaar op mijn checkout

Is jouw product een abonnement, een termijnbetaling of heeft jouw checkout een one-click upsell? Dan moet SEPA incasso worden geactiveerd op de checkout. Als SEPA incasso is geactiveerd, kun je betalingen ontvangen voor deze producten. Je activeert deze betaalmethode bij Mollie. Belijk hier onze handleiding om betalingsmogelijkheden te activeren bij Mollie.

Hulptroepen nodig?

Wat gebeurt er met jouw alarmbericht?

Notificatie voor het team

Het team ontvangt jouw alarmbericht als notificatie. Ook 's avonds en in het weekend.


Inzet van programmeurs

Een beschikbaar teamlid bekijkt jouw alarmbericht. Als het inderdaad een urgent probleem is, schakelt dit teamlid onze programmeurs in.


Altijd op de hoogte

Terwijl de programmeurs bezig zijn, houden we je zo veel mogelijk op de hoogte. Als het is opgelost, ben je de eerste die het hoort.